Amazon.com Widgets Ide na bolje - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


nedjelja, 29.11.2009.

Hvala vam svima na podrsci i dobrim zeljama. Vec primjecujemo da lijek koji je Edo dobio u srijedu djeluje - nema novih modrica, one strare prolaze, a tackice se polako povlace dok ih na nekim mjestima vec uopste nema. U ponedeljak ga ponovo vodimo da vadi krv i na pregled kod pedijatra pa cemo tacno saznati na kojem su novou trombociti i koliko je lijek zaista djelovao.
Na njemu se uopste ne primjeti da mu bilo sta fali, cak mi se cini da ima vise energije nego inace :) Evo nekoliko slicica od jutros, pa mi vi recite zar ovako izgleda bolesno dijete.
(Edo i ja svako jutro doruckujemo waffles sa nutellom, jutros mu ih je pravo tata dok sam ja spavala pa se malo vise umeljao :))







Poklon za rodendan smo mu kupili jos prije mjesec dana, ali smo u srijedu odlucili da necemo cekati jos mjesec da ga obradujemo. Dragi je danas sklopio stol, a ja sam veceras kad je Edo zaspao sklopila tracnice i sve ostalo sto bude na stolu. Sutra nas ceka cjelodnevno igranje sa choo-choo cerek









A ovo je jos jedan mali poklon koji smo mu juce kupili


Pored onako uzasne srijede ovo je ipak ispao jedan sasvim super praznik.

- 02:38 - Javi se (9) - Troši papir - #

<< Arhiva >>