Amazon.com Widgets Kako se organizovati - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


ponedjeljak, 31.08.2009.

Juce smo organizovali Edine igracke



Onda je Edo odlucio da mu se ogranizacija bas i ne svida





Rezultat nove ogranizacije



A kada se od silne re-organizacije umorio, odlucio je da malo legne i odspava (i sakrije se od paparazza) cerek



dok je mama opet sve igracke organizovala onako kako se mami svida. wink

Prica koja ide uz policu za organizovanje igracki:
Vec nekih 10ak dana razmisljam da bi trebali da kupimo tu policu jer bi Edi mnogo zgodnije bilo kad bi igracke bile u manjim kutijicama poredane po vrsti igracki, nego da su mu sve kockice (a po gore prilozenom se vidi da ih ima dosta vrsta) budu pomjesane u jedoj velikoj kutiji. U subotu poslije podne sam s Edom otisla do prodavnice, spakovala kutiju u korpu i iako je cijena bila nekih 20ak dolara vise nego sto mi je godilo kupili smo policu.
Naravno, kod mene nikad nije dosadno pa sam pri stavljanju iste u gepek uspjela zakljucati kljuceve u auto, pa sam morala zvati dragog da dode po nas. A da njegovo auto nije bilo na popravci sve bi to bilo fino, ali je on onda morao zvati nekoga da dode po njega. Tu je takode bio i veliki pljusak od kojeg smo Edi i ja pobjegli nazad u prodavnicu dvije sekunde prije nego sto je poceo... ma avantura za avanturom...
No, da nastavim pricu o polici - u nedelju ujutro listamo novine, tj. mini-kataloge koji dodu u nedeljnim novinama, kad tamo moja polica na snizenju od $15! Kad me prosao bijes sjetila sam se da postoji koncept zvani "price adjustment" - naime, vecina prodavnica ce vam vratiti razliku u cijeni ako se nekom artikalu koji ste kupili snizi cijena u iduce 2 sedmice (ili 30 do 90 dana, u zavisnosti od prodavnice). Nazvala sam prodavnicu, pitala mogu li dobiti price adjustment, rekli su mi "nama problema, samo donesi racun". To sam i uradila i kroz manje od minutu dobila nazad razliku u cijeni. I naravno bila veoma happy smijeh

- 16:51 - Javi se (17) - Troši papir - #

<< Arhiva >>