Amazon.com Widgets dosao je, vratio se - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 04.08.2009.

Dosao je, vratio se, moj dragi, slatki iPod Touch :)) Moj mali, slatki sa kojim sa se bila oprostila (ali ne i prezalila) i mislila da ga nikad vise necu vidjeti. On se vratio, sad je tu kraj mene, puni se jadnik mali jer nimalo snage u njemu nije ostalo.

Sta se u stvari desilo, odnosno gdje je to bio moj iPodic:
Kad smo se pakovali da krenemo nazad kuci poslije trosedmicne posjete Bosni primjetili smo da moj iPodica nigdje nema. Sve smo stvari i kofere dva-tri puta pregledali, dizali smo cak i kauce i ormare i zagledali se ispod njih, ali od iPoda nije bilo ni traga ni glasa. Kad smo skuzili da nam osim iPoda fale jos i dva para slusalica (jedne za moj iPod, druge za Harisov) skontali smo da nema druge nego da je to sve neko jednostavno ukrao.
Uslijedila je ljutnja, tuga i onda pomirivanje sa situacijom da iPoda nema i da se tu sad nista uraditi ne moze. Kao sto vec rekoh, prezalila ga nisam jer bio je to poklon za rodendan, a i u tih 6 mjeseci koliko sam ga imala nisam ga stigla ni kako treba koristiti.
A onda se desilo nesto sasvim nepredvideno - po dolasku kuci sestra mi je javila da ga je onda nasla u svom ormaru gdje smo ga mi ostavili da ga sakrijemo od Ede! Ah, koja je to sreca bila, sreca koja je bila malo zacrnjena cinjenicom da sad taj iPod treba nekako dostaviti iz Bosne meni ovamo. A bosanka posta je (vjerovatno) jos gora od hrvatske - vjerujem da vas je vecina upoznata sa hrvatskom postanskom frustracijom (dio prvi i drugi).
Znaci, slanje postom nije dolazilo u obzir jer sumnjam da bi moj iPod uopste zavrsio u bilo kakvom paketu adresiranom na mene. Onda sam se sjetila sam imam rodicu u Holandiji i da bi mi to ona mogla poslati, samo je trebalo cekati da ona dode u BiH, pa da se onda vrati nazad u Holandiju, ali vrijedilo je cekati. EU se pokazala na djelu - koverta je poslana u petak, a mene je juce u sanducetu docekala biljeska da imam paketic za koji se treba potpisati.
Moj mali, slatki iPod se vratio i jako, jako sam sretna sto je opet tu kraj mene.

- 19:21 - Javi se (5) - Troši papir - #

<< Arhiva >>