Amazon.com Widgets Moj mali Picasso - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 22.07.2009.

Jos prije nego sto je Edi bila godina dana primjetili smo kako voli da zgrabi olovku ili flomaster i da se nesto crta i pise. Naravno tad smo mu odmah, na njegovo veliko negodovanje i plakanje, otimali olovke jer bilo nas je (uglavnom mene) strah da ce se olovkom ubosti u oko ili pozlijediti na neki jos gori nacin.
U ovih zadnjih nekoliko mjeseci njegova zelja za olovkama i crtanjem je sve vise rasla - on je grabio olovke i hemiske kad god bi mu se pruzila prilika i plako je sve vise kad bi mi to morali da mu uzmemo. Zanimljivo je sto je uvijek znao kako da ispravno drzi olovku izmedu palca i kaziprsta, a ne da je zgrabi u ruku kao sto to mala djeca inace rade (pametno malo mamino). Po povratku iz Bosne smo mu kupili Doodle Pro koji je bio pravi hit. Mali problem koji smo imali s tom igrackom je sto sam mu ja nacrtala smajlija sa velikim ocima, rekla mu da je to "oko" i od tad je on svoj doodle toy zvao "oko" zujo
U nedelju smo mu kupili mali stolic sa dvije stolice, krejone(mislim da se to kod nas zvalo vostanje bojice) i veliki papir za crtanje. Opisat vam ne mogu osmijeh i srecu na njegovom licu kad smo sve postavili i pokazili mu. Moj mali Picasso odmah se dograbio bojica (Washable Crayons) i sav sretan poceo da crta.
A juce je skontao da se i po sporetu moze crtati i da je to veoma fun cerek Na srecu, bojice su stvarno washable i veoma se lako ociste sretan





- 20:58 - Javi se (15) - Troši papir - #

<< Arhiva >>