Amazon.com Widgets Neki novi spam ili ? - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 18.03.2009.

Upravo sam dobila ovaj email:
Draga Jaco,
trazim te po Brazilu...ako sam te nasla javi mi se sto pre..slucajno sam ukucala ovu adresu..ne kosta me da probam...tvoja sesta Mirjana
(i onda ide email adresa)

Iskreno da vam kazem ne znam sta da mislim! Je li ovo neki novi spam, phishing ili neka druga email zavrzlama? Ili ja to stvarno imam sestru koja me, od svih mogucih mjesta, trazi po Brazilu? lud

Da li je iko od vas dobio slican email? Smijesno, ili mozda tuzno...

(kategorija posta ICT, jer jos uvijek ne znam sta je to zujo )

- 19:57 - Javi se (13) - Troši papir - #

<< Arhiva >>