Amazon.com Widgets Baby is here! - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


petak, 28.12.2007.


Dragi prijatelji i svi vi znani i neznani koji ste nam davali podrsku i raspitivali se za nas cijelo ovo vrijeme, zelim da vam presretan javim da je moja predivna supruga donijela na svijet maloga Edu u cetvrtak 27-oga u 3:50PM EST.

Sve je proslo u najboljem redu bez ikakvih komplikacija, oboje se osjecaju dobro. Mali je gladez, mama ga pazi (vec vidim da ce ga razmaziti) a ja sam presretan da neznam sta bih od srece.

Kuci smo svi zajedno u Subotu popodne.

Hvala vam jos jedanputa svima na podrsci.
Budete se culi sa mamom kad dodje kuci, ovo je samo emergency broadcast (ona trazila da vam svima javim).

Budite mi svi sretni i veseli kao nas dvoje + Edo + Monty.




- 17:41 - Javi se (29) - Troši papir - #

<< Arhiva >>