Amazon.com Widgets Beba dolazi sutra! - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 26.12.2007.

Bebolino - you're time is up! Sutra te tjeramo vani. Znam da ti je fino u mom belly-ju, a i meni je ovo druzenje s tobom bilo tako super - nisi mi zadavao nikakve probleme (osim malo povracanja u pocetku i malo zgaravice pri kraju), cesto smo isli u setnje, ti si igrao fudbal, boksao se i izvodio razne akrobatike, a ja sam uzivala u svakom tvom pokretu i talsanju stomaka.
Sutra cemo se (nadam se) konacno vidjeti, i bice nam jos ljepse i bolje. Tata se vise nece zaliti kako te monopoliziram samo za sebe, sad ce i on moci da se igra s tobom. Jedva cekamo da dodes, da te poljubimo i zagrlimo. Sve je spremno za tebe i nadamo da se ti se svidjeti s nama.

U bolnicu idemo sutra (cetvrtak) u 6:30 ujutro, javicu vam se opet kad budem mogla. Ostajte mi sretni i veseli.

- 22:25 - Javi se (22) - Troši papir - #

<< Arhiva >>