Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


subota, 24.09.2005.

Sjećate li se onog filma Zelena Karta sa Gérard Depardieu i Andie MacDowell? (ako ne, klik na link) Film je o tome kako su se njih dvoje vjenčali jer je njemu trebala zelena karta da ostane u Americi, a njoj je trebala lova. Ali onda im dođe imigracijski ured u posjetu i oni moraju da dokažu da se zaista vole kako nju ne bi strpali u zatvor a njega deportovali. Dobar filmić, zaniljiv, komičan … Kad sam ga prvih put gledala bilo mi je nekih 15ak godina. Ni sanjat tad nisam mogla da ću jednog dana biti u sličnoj situaciji. Ne baš skroz sličnoj, jer dragi i ja se volimo, i zajedno smo već skoro 8 godina, ali imigracijski ured to ne zna. U utorak moramo na razgvor da im dokažemo da se mi zaista volimo i da se nismo vjenčali iz razloga puput onih koje su imali Gérard i Andy.
Prije jedno mjesec dana dobili smo pismo u kojem je lista dokumentata koje moramo da ponesemo. Lista je dugačka koliko i čitavo pismo: vjenčani list, rodni list (i moj i njegov), moji pasoši, svi dokazi o mom legalnom boravku ovdje, sva pisma koja sam u ovih 7 i po godina ikada dobila od imigracijskog ureda, njegov dokaz o državljanstvu, takse od posljednje 3 godina (i za mene i za njega), dokazi o plati za dva zadnja mjeseca, pismo od poslodavca u kojem piše koliko sati sedmično radimo i koliko zarađujemo po satu i - pazi sad ovo - ostali supporting documents koji dokazuju našu vezu puput bankovnih izjava na kojima su oba naša imena, papiri o osiguranju i fotografije.
Ima toga jedno 5 kila, a još za sve moramo imati orginal i jednu kopiju!
Ali bas sam se fino nasmijala kad sam pročitala da trebamo ponjeti i fotografije. Tad sam se i sjetila ovog filma i kako su oni pozirali na vrhu zgrade za skijama, pa onda u kupaćim kostimima, kako je on pokušavao da zapamti koji ona sapun koristi i kako joj se zove baka…. U utorak i nas nešto slicno čeka. Malo sam nervozna jer sa imigracijskim uredom se nikad ne zna. Znam da bi razgovor trebao da bude samo formalnost jer ipak mi nemamo šta da dokazujemo, ali ipak… biće mi lakše kad se završi.
Stay tuned - javiću vam kako je bilo.

- 00:02 - Javi se (15) - Troši papir - #

<< Arhiva >>