Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


subota, 06.08.2005.

- Pogodi šta mi se desilo!
- Šta?
- I locked myself out! Izašla sam iz kuće, zaključala vrata, a ključevi su ostali unutra.
- Pa kako si ušla u kuću?
- Znaš kako u filmovima obiju vrata uz pomoć kreditne kartice?
- Ti si obila našu kuću???
- Da krenem iz početka. Kad sam skontala šta sam uradila prvo sam krenula prema garaži jer prošle sedmice kad si postavio keypad na vrata mislila sam da ti kažem da bi bila dobra ideja da u garaži ostavimo rezervni ključ u slučaju da se desi baš ovo što se meni desilo. Ali čim sam otvorila vrata od garaže skontala sam da ti to nisam nikad rekla, nego da sam samo planirala da ti kažem. Onda sam te mislila nazvati, ali sam prije nego što sam izašla iz kuće izvadila cell phone iz torbe i stavila ga da se puni.
- Aha, nastavi…
- Onda sam skontala da bi mogla sjesti u dvorište i čekati tebe da se vratiš kući. No ta mi se ideja nije svidjela jer sam znala da ti nećeš doći za još nekih 30-40 minuta, a ja bi se do tad ili ubila od dosade ili umrla od gladi. Tako da je ta ideja otpala istog trenutka kad sam je pomislila.
- :)))
- Onda sam odlučila da probam taj trik iz filmova iako sam sumnjala da će mi uspjeti. Uzmem karticu od banke i krenem da je pomjeram gore dole po vratima, ali kartica je počela da mi se krivi i bilo me strah da ću ošteti onaj magnetic strip, pa onda nemam ni kartice, a nisam uspjela ni u kuću ući. Tad sam se sjetila da u novčaniku imam staru student id od moje stare škole pa sam odlučila da nju isprobam. I kao što vidiš uspjelo mi je! Pomjerila sam je malo gore dole, okrenula door knob i odjednom se vrata otvoriše. Bila sam tako proud of myself što sam uspjela provaliti u našu sopstvenu kuću :))
- :-D hm, trebmo od sad i gornji dio brave zaključavati kad krenemo na posao.

- 17:33 - Javi se (12) - Troši papir - #

<< Arhiva >>