30.08.2006., srijeda

BOOOOOM!!!

Jako sam uzbuđena!!!!!! Na službenoj stranici Green Daya su pred dva dana objavili da Green Day u studiju radi na novom albumu. Ja im držim fige i iskreno se nadam da će album izaći prije nove godine!!!! Sigurna sam da će biti bolji i od American Idiota!!!! smokin smokin smokin smokin smokin

ne želim ispasti očajna, ali, KOMENTIRAJTE, molim vas!!! njami
- 12:00 - Kad si već tu... (127) - Ako nemaš boljeg posla... - #

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari: sakrij/pokaži

Ova je stranica namijenjena Green Day fanovima i onima koji će to tek postati. Ovdje ćete moći pronaći razne zanimljivosti o članovima Green Daya. Have fun!!




Mesothelioma Symptoms
Mesothelioma Symptoms


greendayauthority.com
greenday.com
mp3shits.com


smokingreen day i cool blogovismokin
Green Girlz-zakon cure, cool blog, obavezno ih posjetite
fallen angel-zakon ženska i blog-zaista
Shangai motel(bordel) sucks-anti th udruženje
masha-ona je mene stavila u linkove pa i ja moram nju(šala)-iskreno, mislim da joj je blog......suuper
~punkerica~-girl rocks
sukica-moje priznanje za super blog
luna-cura je došla iz NY a i blog joj je super

ime: Ana Maria
prezime: imam ga
starost: 14 godina
mjesto: Sisak
slušam: GREEN DAY,Nirvana, Avril, Good Charlotte, Red Hot Chilli Peppers(ali samo neke pjesme), uglavnom rock
ne slušam: cajke, tokio hotel
najdraže pjesme: Macy's Day Parade, Poprocks & Coke, Warning, Christie Road, Waiting, Wake Me Up When September Ends, Jesus Of Suburbia, King For A Day, Smells Like Teen Spirit....(ima ih puno)
ako mi hoćeš poslati e-mail klikni ovdje











I rock, you rock, we rock



Zar nije sladak?