25.08.2006., petak

I'm back

ne znam šta je bilo ovih zadnjih dana ali kad sam god pokušavala ući na blog.hr ili na bilo koji blog, uopće ih nisam mogla učitati. ne znam jel se još kome to dogodilo! ali nema veze, sada sam ovdje.
Pa evo vam jedan live nastup Green Daya s pjesmom Platypus(I hate you)! Čula sam nešto da su tu pjesmu morali povući s Nimroda zbog nekog problema. meni to ionako nije važno zato jer ja tu pjesmu imam na kompu! obavezno bar poslušajte!!



E da! I hvala za sad onih rekordnih 17 komentara na jednom postu!(ha ha)
nadam se da će im se broj na ovom postu povećati za jedan!

--@@----@@
--@@--@@
--@@-@
--@@-@
--@@--@@
--@@----@@

--@@
--@@
--@@
--@@
--@@
--@@

----@@@
--@@--@@
--@@----@
--@@
-----@@
--------@@
--@----@@
--@@--@@
----@@@

----@@@
--@@--@@
--@@----@
--@@
-----@@
--------@@
--@----@@
--@@--@@
----@@@







- 08:24 - Kad si već tu... (34) - Ako nemaš boljeg posla... - #

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari: sakrij/pokaži

Ova je stranica namijenjena Green Day fanovima i onima koji će to tek postati. Ovdje ćete moći pronaći razne zanimljivosti o članovima Green Daya. Have fun!!




Mesothelioma Symptoms
Mesothelioma Symptoms


greendayauthority.com
greenday.com
mp3shits.com


smokingreen day i cool blogovismokin
Green Girlz-zakon cure, cool blog, obavezno ih posjetite
fallen angel-zakon ženska i blog-zaista
Shangai motel(bordel) sucks-anti th udruženje
masha-ona je mene stavila u linkove pa i ja moram nju(šala)-iskreno, mislim da joj je blog......suuper
~punkerica~-girl rocks
sukica-moje priznanje za super blog
luna-cura je došla iz NY a i blog joj je super

ime: Ana Maria
prezime: imam ga
starost: 14 godina
mjesto: Sisak
slušam: GREEN DAY,Nirvana, Avril, Good Charlotte, Red Hot Chilli Peppers(ali samo neke pjesme), uglavnom rock
ne slušam: cajke, tokio hotel
najdraže pjesme: Macy's Day Parade, Poprocks & Coke, Warning, Christie Road, Waiting, Wake Me Up When September Ends, Jesus Of Suburbia, King For A Day, Smells Like Teen Spirit....(ima ih puno)
ako mi hoćeš poslati e-mail klikni ovdje











I rock, you rock, we rock



Zar nije sladak?