nobody's perfect......

13.06.2006., utorak

ne volim te nit sam te ikad volio na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor...slušam hladno pivo i green day (koja kombinacija) u biti došla sam jer jako dugo nisam bila na blogu, još od prošle nedjelje pa sam vam došla malo tu eto dosađivat.imam jednu jako potresnu vijest, maja i gogo su prekinili nakon ne znam kolko vremena veze no u biti.na ekskurziji nam je bilo onak dobro sam je smještaj bio...nikakav.bio je totalno, totalno onako jadan al smo bar imali, kako koji, topli obrok.prvi dan smo bili na krku pa sam si tamo kupila narukvicu, i dvije zmije od kojih sam jednu prodala spajiću.onda smo drugi dan bili u puli pa smo kad smo se vratili u hotel imali društvo, neke kretene koje je jako pametna željka pustila u svoju sobu pa je još i zabrijala s jednim od njih i to još s najružnijim bljak...najslađi su bili silvio i sandro.treći smo dan bili u crikvenici nakon čeg smo opet imali isto društvo i onda smo treći dan otišli.(možda i nije ovak bilo al se meni sve pomješalo i ccrikvenica i pula i krk sve).bilo je tu i cuge i pljuge, neću navodit imena al ja nisam ni pila ni dimila.u četiri dana nisam popila ni kap alkohola, nisam ni smjela pila sam tablete a dimila nisam jer ne dimim ni inače.ne da mi se više pisat pozz..
- 13:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

blog

Linkovi