< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yep.nope

DizaJn bY.: zwjezdica
sLiKa: Karolkie deviantART
bRusHeVi: In obscro

*Jaaa....

Image Hosted by ImageShack.us


...Helena
...zovu me puppsy, koka, heena, hely
...rođena 13.07
…ambiciozna
…bojažljiva
…druželjubiva
…komunikativna
…s malo većom dozom humora
…uvijek tjera inat
…nasmijana
…jako znatiželjna
…ponekad previše razmišlja
…u svemu lošem traži nešto dobro
…komplicirana
…brbljava
…malo i razmažena
…ne puši…ne pije
…želi piercing na nosu
…želi cirkon na zubu
…u ljudima traži pozitivne strane
…često uči na svojim pogreškama a ne na tuđim
…puna snova i maštanja
…puna planova za budućnost
…spremna pomoći svima
…ponekad jako živčana
…voli svoje prijateljice i prijatelje
…voli starce
…voli pozitivne ljude
…voli Savršene cure
…voli skijanje
…voli šminke, parfeme i plišane igračke
…voli životinje
…voli Sunce i toplo vrijeme
…voli gledat zvijezde po ljetu
…voli ljeto i more
…ne voli dvolične ljude
…ne voli zle ljude
…ne voli ljude koji mrze druge ljude a da ih ni ne upoznaju
…ne voli predrasude
…ne voli kad ju drugi ne slušaju dok nešto govori
…ne voli kad je netko neodlučan
…ne voli ogovaranje
…mrzi laž i nepravdu
…ne voli kad joj osobe koje ju ne vole to ne kažu u facu
Image Hosted by ImageShack.us


Neam riječi....
volim boje....
Blogichi koje posjećujem:

...moja bf...Matea & Helena b.f...
.antonija, jepi blogich. cura iz škole.
.VaLiCA.~ jedan dragi curičak.~
...mArTiNiCh...=)
anicha i teicha....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


#MaLo SliKiCa.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




O The happy day...O The happy daysss..

zubo
hah..
opet me pukloo...
evo mene...
Kod mene? Ništa novog, sve po starom...
ŠKOLA????
A oke... Dobro sam se snašla, svi su me pitala, scvašta smo pisali...
A ja tek došla sa bolovanja...
ehe...
neko mora i too...
Baš nas krcaju sada.....jadni mi...
namcornamcor...
..................................................

Image Hosted by ImageShack.us

...................................................

I tako....
..................................................

E dada...
napokon počinjem radit tjelesni i ić na treninge..
baš sam happyy...
jedino što mi je žao je to da neću igrat ove god. školsko iz odbojke..
al ajde...
bit će još jedno u 8 razreduu
baš sam tugyyy..



28.11.2007. u 17:33

| KoMenTari (46) | pRinT | PeRmaLink |






Evo mene napoookooon...xD

Evo mene....
Pa eto imala sam upalu pluća, pa sam bila sva ukomirana.
I tako bila sam mjesec dana kući, bilo mi je dosadno, al sada moram nadoknadit sve ša su oni
radili, pa sam malo u frcii...ludludlud
Svašta su oni pisali dok mene nije bilo..
Tako da znate da nisam napustila blog....
I dada, hvala svima koji su mi komentirali, obećavam,
proči ću i ja do vaših blogova samo da se malo vratim u normalu...
heheh...thumbup
_______________________________________________

I dadadadda...
ošiškala sam se...
na kratko....
bile smo ja i Maja kod domagojeve mame....
i ošiiškala me....
naughtyfinonaughtyfinonaughty

_____________________________________________

Image Hosted by ImageShack.us


Idem ja papa..
smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh


13.11.2007. u 16:49

| KoMenTari (25) | pRinT | PeRmaLink |






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.