< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yep.nope

DizaJn bY.: zwjezdica
sLiKa: Karolkie deviantART
bRusHeVi: In obscro

*Jaaa....

Image Hosted by ImageShack.us


...Helena
...zovu me puppsy, koka, heena, hely
...rođena 13.07
…ambiciozna
…bojažljiva
…druželjubiva
…komunikativna
…s malo većom dozom humora
…uvijek tjera inat
…nasmijana
…jako znatiželjna
…ponekad previše razmišlja
…u svemu lošem traži nešto dobro
…komplicirana
…brbljava
…malo i razmažena
…ne puši…ne pije
…želi piercing na nosu
…želi cirkon na zubu
…u ljudima traži pozitivne strane
…često uči na svojim pogreškama a ne na tuđim
…puna snova i maštanja
…puna planova za budućnost
…spremna pomoći svima
…ponekad jako živčana
…voli svoje prijateljice i prijatelje
…voli starce
…voli pozitivne ljude
…voli Savršene cure
…voli skijanje
…voli šminke, parfeme i plišane igračke
…voli životinje
…voli Sunce i toplo vrijeme
…voli gledat zvijezde po ljetu
…voli ljeto i more
…ne voli dvolične ljude
…ne voli zle ljude
…ne voli ljude koji mrze druge ljude a da ih ni ne upoznaju
…ne voli predrasude
…ne voli kad ju drugi ne slušaju dok nešto govori
…ne voli kad je netko neodlučan
…ne voli ogovaranje
…mrzi laž i nepravdu
…ne voli kad joj osobe koje ju ne vole to ne kažu u facu
Image Hosted by ImageShack.us


Neam riječi....
volim boje....
Blogichi koje posjećujem:

...moja bf...Matea & Helena b.f...
.antonija, jepi blogich. cura iz škole.
.VaLiCA.~ jedan dragi curičak.~
...mArTiNiCh...=)
anicha i teicha....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


#MaLo SliKiCa.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




...Briljanteen...

I dada...Bila sam na predstavi Zagrebačkog kazališta komedija...bilo je suppperrrr...išla sam sa sestrom... Mama i tata su bili u mojoj školi...Mama je bila na Roditeljskom vijeću, a tata ju je ćeko u autu i brojo vjeverice na stablima ispred škole...hehe...I tako mama je vidjela na nekom plakatu il čula na telki il na radiu....a booo...čula je da će biti predstava, tj.mjuzikl briljanteen u Areni 27.06 i kupili oni karte meni i sestri (Nini)...i došli oni domau osam sati...I tako...sjeli oni ispred kuće, dali nini karte, skuhali kavicu i počeli pričati....,a ja sam igrala tenis....mi je rekla nona da sam nadarena....hehe...i tako mi je Buga (moj pas Bijeli Boxer), svako toliko maznula lopticu....pa ajde trči za nojm...pa mi je sto puta pala loptica na terasu, pa u bazenčić, toliko o mojoj nadarenosti...heh...i tako trčala ja uz stepenice, po lopticu na terasu 101 put..dođem u dnevni ono devet, a moja sestra još sjedi i gleda telku...je rekla ona ma za 10minuta krećemo....ma dada....moš mislit.....i odem ja dole ostavit reket...i usput pitam mamu šta da obućem...i kaže ona meni nešto za kišu....je rekla da će padat kiša...ma moš mislit kako sam ju poslušala....obukla sam moju omiljenu crnu majcu, minicu, tajice i japanke...hehe...dođem ja gore, spremim see, odnesema mami fotić da me slika...
: Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-W55 at 2007-06-28
I opet se vratim gore...da vidim dali se nina spremila....Nina viće evo sada ću krenut.....i tako došlo devet i dvadeset....nina napokon spremljena....I krenule mi.....a ono već kod muntića sjeva iz Pule....I tako došle mi u grad.....napooooooooookkoooooonnnnnnnnnnnnnn.....nigdje mjesta za parking osim ispred neke zgrade....a ono ajde sparkat ćemo se tamo.....a taj parking na kaštanjeru....ajde,,,,onda smo trčale do Arene....taman je počela najava kada smo tražile mjesto u Areni....I našle mi mjesto na zidinama...mjestosa super pogledom....
°°...I LiKe...°°
Mjuzikl je bio savršen, neponovljiv....( inaće baš i ne volim mjuzikle....ali ovaj...)
.....za sjećanje....
Radilo se o ekipi od 5cura i pet dečkiju.......naravno svatko ima svoga facu.....U žensko društvo dolazi nova cura....koja je trebala ići u drugu školu ali joj je tata dobio premještaj pa su se preselili.....cure ju prihvaćaju u svoju grupu pink ladies(tj.roze cure...)ali svako toliko neko nešto otpjeva....svi pokreti su otplesani....ispostavlja se da je sally ljetna ljubav vođe dečkiju, tj. dečko za kojim trče sve curice....i tako....neda mi vam se objašnjavat,....
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28
IDITTE GLEDAT BRILJANTEEN...
Idem jaa......već je polako kasno....
pozdrav....
pogotovo paoli...


28.06.2007. u 23:26

| KoMenTari (45) | pRinT | PeRmaLink |






More snova....xD

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-W55 at 2007-06-26

Ovo je jedna od slike od mog ljetnog albuma..06/07...ehehe...
I eto napokon sam našla vremena za post...eto svaki dan sam na moru..na havajskom.....sa frendovima....svaki dan sa nekim drugim....prvo s josipom, pa s hanom, pa s paolom, pa sa tris....
i tako...danas najvjerojatnije iem sa sekom i psom...
jučer sam ćak našla vremena da skoknem do križine...a da josip je postao čelavo govno...
ahahah...(to sam napisala samo zato što je reko da mi je čito blog...)
i tako luđo prića da sam ja nešto pisala za elvisa u prošlom postu....ali piše samo da me elvis pito šta ne dolazim...takkkoooo daaaaaaa....
Jučer na moru su pokrali tatjanu ostala je bez autobusne karte, digitalnog fotića, SENDVIĆA...a ko da lopovi ne ogladne...od trćenja...kada nešt maznu....a jahić je osto bez novog moba...je reko da će ga mama ubit...ma najpametnije je ić na more samo sa rućnikom oko vrata...a ne sa svom tehnikom...još najbolje da nosimo ono frižider....ah pa da imam da jedem ono što mi se trenutno jede...ma daj...još je mene onda uhvatila frkica da su meni maznuli novce jer sam treala ić kupit kremu za sunćenje da ne izgorm...a već sam izgorjela jedan dan kod matee na bazenu....imala sam opekotine 3°stupnja...eheee....išle smo odma nakon šk. na bazen...i ljepo sam ja izgorjela, a matei i andrijani ništa...to samo jaaaa....pehhhhh....evo vam slike sa bazena...to sam ja tradila stoj pa u vodu...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W810i at 2007-06-26

Baš cuttteeeeeeeeeee....
Niko od ovih s kim sam bila na moru to ne može...heh...ipak sam išla na gimnastiku 1 i 2 raz...
ali nikad višeee..čovjeće svako toliko neka ozljeda...ipak su odbojka i košarka najnaj...
I tako evo mene visim na msnu...sa p&n&e i mateom...
ajme..
idem ja..tek ssam sada skužila koliko je sati...tu u sobi radi lg...a vani toplotni udar...
pozz pussaa....
ekipici sa mora..


26.06.2007. u 13:14

| KoMenTari (14) | pRinT | PeRmaLink |






~*...Ljeto, jedva čekam...*~

Razmisljala sam o tome da ću preko ljeta svaki dan pistai post...
~...heh...~
naravno ako nebudem previše okiupirana morem, rolanjem, zezanjem...
Ali sve u svemui mislim da ću nači nešt vremena da napišem post
i malo prokomentiram....
Naravno ako bude vremena preko dana...
jer večer je rezervirana za ekipu....jea...
...°°I like°°...
(anu, teu, ivana, kruha, erosa, islia, luđa...)
Baš me neki dan isli pito šta ne dolazim....
Mada je kraj šk.god. ful, ful
mi se neda više učit...
Malo unaprijed i to...
samo tekuće....
°°...hehe...°°
Joj falit će mi škola prek praznika,
ne škola kao škola neg
frendovi, zezancija...*)
...#jbg.#...
JOŠ SAMO 7 DANA...
Nadam se da ću proći sa 5...
ne 0.0 sl 5...
Još matiš moram ispravit u četvrtak...
šmrc, šmrc, šmrc...=/
I tako....
...Ful će mi falit osmaši
sljedeće godine...
...TRiska, Elma, Paola, Arjan, Sara...
Baš će škola bit pusta....
šmrc...*I

I dada...
U ovaj četvrtak , tj. prekosutra
mi dolazi baka iz beograda....
tako da moram pomoči seki da sve usisamo, pobrišemo prašinu i tooo....
Jer oni koji neznaju moja mama je trenutno invalid,
jer je slomila nogu dok je u balerinkama trčala po stepenicama
jer je kasnila na moj roditeljski....
a jbg...
događa se....
je reko moj BRATIĆ elvis....
... NE SLUŽI TI ŠKOLA ZA UZGAJANJE JEDINCA...
~...nije tako...~
~...ali ae...~
tako da sam u pooslu preko glave....=)

$ ...Iem jaaaa... $


12.06.2007. u 21:05

| KoMenTari (45) | pRinT | PeRmaLink |






...Više nisam umišljena sada sam savršena...hehe..

puno se tog izdogađalo...
nisam iala vremena....
u četvrtak popodne me stari vozio u radeki polje po mateu pa smo išle kod njene none u Muntić na bazen...jea.....bilo je great....juppi...i takoc bila je i andy...prvo smo tako praskale u bazen da je nešto procurilo pa je matein tata to morao popravljat....hahaha...onda smo se tako bzvz. bacale...pa je bila gladna pa se bacila na opsjedanje frižidera...takoc da smo fulll izgubile vremena na tome... a ond je andy morala ić na ručak....šmrc...a kada se vratila stara joj više nije dala da se kupa jer je već navodno bilo kasno...samo 6 sati....ond sam joj ja dala da obuče moj kupači....mislim iala sam dva...jedan za sveki slučaj...(za rezervu)...hehe.... i tako dok je andy obukla kupaći moj stari je došao....šmrc...bilo na je supppppppppperrrrrrrrrr....neponovljivo....
Image Hosted by ImageShack.us
i tako....
neam vishe vremena....
pusa i pozz...


11.06.2007. u 17:36

| KoMenTari (5) | pRinT | PeRmaLink |






~... cipelice lutalice ... ~

Hehe....
moje cipelice lutalice...
kud ja tu i one....
number one....
skejterice...jea...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

number two...
moje belerinkice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

i tako....
dva para mojih šuza....
p.s. nadahnuta paolom.....=P
i tako, iamo ispita, kontrolnih ko u priči...
da crkneš ali ae valjda ću preživjet.... sutra tehnički polugodišnji.... moram, moram, moram dobiti 5....jednostavno moram.... i tako sutra u privatnoj školi stranih jezika di ja iem na engliš iamo priredbu...jea.... i am so happy....
danas smo maja i ja došle na trening normalno u pola četiri, jer tada meni dođe bus, pa maja dođe da malo čakulamo, i mi čekamo, čekamo, i na kraju poglaeam ja u sat, a ono već pet i dvadeset, a trening je treao počet u pet..... i nazove maja nikolinu, ona se ne javlje, sjetimo se mi ive.....
i iva se javi i kaže ona," šta vama nije nitko reko?" neeeeeeeeeee.... " pa mi danas neamo trening"... ajoj.... Nikolina nam je zaboravila reći.... ko neke ludače....
ma neeeeeeeeeeeee....=/
i tako sutra čemo zadavit nikolinu..... a josh smo ju u šk. pitali... a ona ništa....dadad...
sve se pamti sve se vraća....
I da gledala sam ovu nedjelju ples sa zvijezdama....
neznam koliko me je to ljudi pitalo u ponedjeljak....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iem ja još ponovit tehnički....
pussa i pozzdrav...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


05.06.2007. u 20:51

| KoMenTari (30) | pRinT | PeRmaLink |






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.