< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yep.nope

DizaJn bY.: zwjezdica
sLiKa: Karolkie deviantART
bRusHeVi: In obscro

*Jaaa....

Image Hosted by ImageShack.us


...Helena
...zovu me puppsy, koka, heena, hely
...rođena 13.07
…ambiciozna
…bojažljiva
…druželjubiva
…komunikativna
…s malo većom dozom humora
…uvijek tjera inat
…nasmijana
…jako znatiželjna
…ponekad previše razmišlja
…u svemu lošem traži nešto dobro
…komplicirana
…brbljava
…malo i razmažena
…ne puši…ne pije
…želi piercing na nosu
…želi cirkon na zubu
…u ljudima traži pozitivne strane
…često uči na svojim pogreškama a ne na tuđim
…puna snova i maštanja
…puna planova za budućnost
…spremna pomoći svima
…ponekad jako živčana
…voli svoje prijateljice i prijatelje
…voli starce
…voli pozitivne ljude
…voli Savršene cure
…voli skijanje
…voli šminke, parfeme i plišane igračke
…voli životinje
…voli Sunce i toplo vrijeme
…voli gledat zvijezde po ljetu
…voli ljeto i more
…ne voli dvolične ljude
…ne voli zle ljude
…ne voli ljude koji mrze druge ljude a da ih ni ne upoznaju
…ne voli predrasude
…ne voli kad ju drugi ne slušaju dok nešto govori
…ne voli kad je netko neodlučan
…ne voli ogovaranje
…mrzi laž i nepravdu
…ne voli kad joj osobe koje ju ne vole to ne kažu u facu
Image Hosted by ImageShack.us


Neam riječi....
volim boje....
Blogichi koje posjećujem:

...moja bf...Matea & Helena b.f...
.antonija, jepi blogich. cura iz škole.
.VaLiCA.~ jedan dragi curičak.~
...mArTiNiCh...=)
anicha i teicha....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


#MaLo SliKiCa.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Nakon puno,puno,puno vremena...=)

Evo i mene nakon dugo vremena...
Bila sam cijeli prošli tjedan na u Novigradu u školi stvaralaštva Novigradsko proljeće....
(mnogi neznaju što je to, tako da vam malo pojasnim)
To vam je sedam dana u školi...ali ne doslovno u školi....
Nego tamo ima svako svoju radionicu kao što su
*video- snimaju reportaže, filmove...reklame...jea
*kostimografska-moja radionica-šijemo kostime za završnu priredbu
*Plesna- rade koreografije, uče plesati sve-u svemu-ples....
*foto- snimaju razne fotografije,u sjeni, ne suncu, minijature...
-ali uglavnom slikaju sve radionice pa na kraju naprave izložbu sa najboljim slikama...jer kako se kaže...trea slikati 100 slika da bi barem jedna bila ona prava....
itako dalje....
Ja sam završila u kostimografskoj radionici I LIKe...
koja mi se fool svidjela...
I tako sedam dana rada, bez odmora...
ma zezam se imali smo sveki dan punoo osmora, zezancije, izlazaka....
I tako sam cijeli prošli tjedan provela u hotelu laguna koji je bio zupa uber cool...
vratila sam se u subotu popodne..
i kada sam sjela za kompić bila sa preumorna da bi komentirala...
kamo li pisala post...
zateklo me mnoštvo neugodnih komentara....
ali mi nije jasna samo jedna stvar...
zašto mi ta osoba posječuje blog i komentira ako joj toliko smetam????
ma nea veze...
Ovaj thedan sam se vraćala u noramalan školski život..
a i u nedjelju mi je crkao kompić...
pali su mi cijeli windowsi dole od nekoga veljikoga virusa...
hehe takav je moj život...
tako da mi cijeli tjedan pokušavaju dignuti windowse i jučer su valda neešto uspjeli...
ali evo ja sam sada kod tate u firmi i pišem vama post...
obećajem da ću ćim dobijem komp svima koji su meni komentiraki, prokomentirati njihove postiće....
pozzdrav od helene....
pussa...


20.05.2007. u 12:38

| KoMenTari (37) | pRinT | PeRmaLink |






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.