siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yep.nope

DizaJn bY.: zwjezdica
sLiKa: Karolkie deviantART
bRusHeVi: In obscro

*Jaaa....

Image Hosted by ImageShack.us


...Helena
...zovu me puppsy, koka, heena, hely
...rođena 13.07
…ambiciozna
…bojažljiva
…druželjubiva
…komunikativna
…s malo većom dozom humora
…uvijek tjera inat
…nasmijana
…jako znatiželjna
…ponekad previše razmišlja
…u svemu lošem traži nešto dobro
…komplicirana
…brbljava
…malo i razmažena
…ne puši…ne pije
…želi piercing na nosu
…želi cirkon na zubu
…u ljudima traži pozitivne strane
…često uči na svojim pogreškama a ne na tuđim
…puna snova i maštanja
…puna planova za budućnost
…spremna pomoći svima
…ponekad jako živčana
…voli svoje prijateljice i prijatelje
…voli starce
…voli pozitivne ljude
…voli Savršene cure
…voli skijanje
…voli šminke, parfeme i plišane igračke
…voli životinje
…voli Sunce i toplo vrijeme
…voli gledat zvijezde po ljetu
…voli ljeto i more
…ne voli dvolične ljude
…ne voli zle ljude
…ne voli ljude koji mrze druge ljude a da ih ni ne upoznaju
…ne voli predrasude
…ne voli kad ju drugi ne slušaju dok nešto govori
…ne voli kad je netko neodlučan
…ne voli ogovaranje
…mrzi laž i nepravdu
…ne voli kad joj osobe koje ju ne vole to ne kažu u facu
Image Hosted by ImageShack.us


Neam riječi....
volim boje....
Blogichi koje posjećujem:

...moja bf...Matea & Helena b.f...
.antonija, jepi blogich. cura iz škole.
.VaLiCA.~ jedan dragi curičak.~
...mArTiNiCh...=)
anicha i teicha....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


#MaLo SliKiCa.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




...think green...

smijehkako opisati današnji dan?haha..zekim se tko imama mašte ako ja nemam.. danas su nas svi nastavnici doslovce mučili...nastavnik iz zemljopisa je pitao, ali nije stigao do mene jer imam sreću da sam među zadnjima... nastavnica iz hrvatskog je it+zjavila da imamo lektiru, a tu je lektiru rekla da ćemo imati tek za slijedeći mj. jer za ovaj imamo medijsku kulturu u obliku lektire... ali na kraju je rekla da imamo pravo pa smo cijela dva sata razgovarali o medijskoj kul.thumbup
...nastavnica iz tehničkog nam je najavila kontiš...nastavnica iz engleskog nam je najavila kontišheadbangheadbangheadbang...kada oni misle da mi to sve naučimo...da imamo tjedan dana da to sve naučimo nebi stigli a kamoli za slijedeći bangtjedan...ma ajde valjda ću sve to stićimad...makar sam do sada sve stizalasmijeh...jučer kada sam se vratila sa treninga sam bila mrtva umorna a još su na televiziji bili biba i dvornikovi tako da nisam stigla knjige ni otvoriti... ali zato služe subota i nedjelja makar to roditelji i ne mogu shvatiti da mi naučimo i malo unaprijed preko subote i nedjelje tako da nemoramo učiti preko tjedna ali dobro valjda će nas i oni shvatiti jednoga lijepoga dana...thumbupma što bi mi bez njih?!?=)...pusakiss mami i tati i naravno seki...a bugicu nesmijem zaboravitimah...danas pišem ispit iz nepravilnih glagola i na engleskom tako da ću morati i sve to ponoviti za ne dobijem gajbicu...ma neću valjda...samo nešto nikada nemojte na svojim blogovima ogovarati nekoga ko je za vas glup, a vi ste mu u stvarnost zavidni...to je samo jedan mali savjet jer znam da to rade , a naravno i znam tko tako da molim vas da to ne radite ili ako baš morate to zadržite za sebe...pussa,pozzmahmahmah


31.01.2007. u 16:30

| KoMenTari (1) | pRinT | PeRmaLink |






...stiže novi post...=)

Evo da i ja napišem nešto nakon što sam imala dva dana pauze od moga prvoga posta...nut Upravo sam se vratila iz šetnje...(šetala sam se sa mojim psom- malim, slatkim, bijelim boxeromrolleyes...jednim od rijetkih u ovoj državi...neću da se hvalim ali...hehe) ...danas u šk. nije bilo ništa kao uvijek...osim 5 iz gla. i + iz engleskog ništa...ma zekim e obožavam ići u šk. radi svega= prijatelja, nastavnika, ocjena ( naravno samo kada su dobreyesyesyes..a kada su loše onda same on memadmadmad...) ma naravno nije da sam zaboravila nastavu ali volim ja ići na nastavu nego mrzim kada nertko nije naučio pa se profa cijeli sat dere na nas ili kada nas prijavi razredniciblabla...ondab jadni mi... svi nas ogovarajunamcor... ali smo najbolji od 6raz. u našoj šk.=)yesa od cijele šlkole naj raz. je 5c... imali su na kraju polugiodišta samo jednoga učenika sa vrlo dobrim..ali nećemo samo o mojoj školi idem ja na odbojku već 6 mjeseci...imamo super trenera, super se slažemo kao ekipica i super smo svi prijatelji... samo se mrzimo kad gubimo ali to se toliko rijetko događa...još idem u novinarsku grupu, knjižničarsku gr i likovnu gr.(obožavamcerek likovni i sve što ima veze s njim..smijehsmijehsmijeh) Uz sve to još stižem ići u naj šk.stranih jezika BYRON...imamo naj teacher Spomenku.. i još puno prijatelja...pusa do sutra... za pola sata mi opočinje trening tako da se moram ići premati... pozzmahmahmah


30.01.2007. u 15:56

| KoMenTari (3) | pRinT | PeRmaLink |






girls&boys


I may not be perfect but smijehI am always me...:naughty
I am a girl I hate myself I hate my life there is no reasons to live.
Now can you break my heart and tell you still love mecerek?!?
Sick of crying tierd of trying yeah I m smilingsmijehbut in side I m
dyingbang...
I just waiting for a better day.
My mind tells me to get up, but my heart won t let me gone...mah
...girls just want have fun...thumbup


27.01.2007. u 17:37

| KoMenTari (2) | pRinT | PeRmaLink |






...poziv na čajanku...=)

Pravo čudo!
Otvorila sam svoj blog!naughty
Što bi mogla napisati, a da bude onako, pravo, veliko i zvučno...Pa ovo je ipak, jedno važno, javno glasilo i svatko ga može pročitati...mah
Imam dvanaest godina i velike želje, a čini mi se da mi baš ne ide. bang
A tako sam to željela.
Mislila sam da je to puno lakše od švrljanja po papiru, da je to kao "popiti čaj sa prijateljicama" ali sve je to puno veće i važnije ako to gledamo globalno.hrvatska
Ma neću tako.
Neka bude lokalno.
Tj. neka bude moje, a vama na volju hoćete li mi pomoći ili ne da se osjećam pravim članom, blogosfere?yes
To znači kao da sam član nekog tajnog kluba.
Super!thumbup
S čajem se ne nazdravlja, ali ja sada baš uživam i želim to podijeliti s vama.wave


27.01.2007. u 10:31

| KoMenTari (1) | pRinT | PeRmaLink |






Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.