Trazim curu ili decka za u troje - Stranica za upoznavanje

petak , 28.12.2018.

trazim muskarca oglasi










Click here: Trazim curu ili decka za u troje






Muško Žensko Trazim pomoc 03. To je toliko cesta pojava da vecina ljudi nemoze ni da sluti.



trazim curu ili decka za u troje

Pilo se i plesalo do kasno u noć , njih dvojica se nisu cijelo veče odvajali od moje cure što mi nije smetalo , u trenucima kad bih pogledao prema njima primijetio bih Ivicinu ruku na njenoj guzi ili Mladena kako prilikom plesa se trlja o njenu stražnjicu njoj to koliko sam mogao vidjeti nije smetalo pa sam ih pustio na miru. Alis je savršena devojka. Muško Žensko Sexxxx 05.



trazim curu ili decka za u troje

devojka trazi sex beograd - Lično preuzimanje u viđenom stanju. Davne 1985 slavio sam rođendan u kući starci su otišli kod ujaka pa smo ostali sami.



trazim curu ili decka za u troje

Mene ne zanimaju mišljenja bez pokrića i iskustva, pogotovo ne: moja frendica je probala pa joj je veza propala.. Svatko ima svoje mišljenje i viđenje i to poštujem, ali bih ovdje voljela pročitati ISKUSTVA onih koji su probali te NJIHOVA mišljenja o tome. Dakle, vi sretnici koji ste imali priliku valjati se pod plahtama sa još dvije osobe ili više , voljela bih da svoja iskustva podijelite ovdje za dobrobit svih onih koji to još nisu probali a žele Ono, kako ste došli do toga, kako je počelo, jel bilo zanimljivo ili neugodno i naravno, kako ste se osjećali nakon toga i da li žalite. Da napomenem, u vezi sam i moj partner i ja razmišljamo o trećoj osobi u krevetu, pa me zanimaju tuđa iskustva, dec all U kontakt smo stupili preko neta, razmijenili brojeve i komunikacija se nastavila tim putem. Nakon dosta razgovora, kuraža, razmijenjenih slikica, ponekad nestrpljivosti s njihove njegove, jer s njim sam razgovarao strane dogovrili gdje i kada se nađemo, našli se prvo on i ja i pošto smo oboje utvrdili da možemo dalje uputili se k njoj njegovoj ženi koja nas je čekala. Upoznavanje, pozitivna reakcija s njene strane... Ne pišem cesto ode , tu i tamo se logiram sa ovim nickom da vidim jel mi tko poslao kakvu poruku i to je to. Evo tema me privukla i mogu vam napisat iz prve ruke sta vas zanima. Imam dosta iskustva , druzenje sa parovima me pocelo privlacit u ranim dvadesetim godinama. Sve je krenilo došavsi slucajno na jednu lokalnu nudisticku plažu. U pocetku promatranje a kasnije me jedan bracni par stranci pozvao k sebi dok su se oni druzili u predigri.. Priblizio sam se , stavio svoj peškir do njih i promatrao ih. Nisam se htio pridruzit jer u tom trenu nisam imao zastitu , tko je znao da ce me par pozvat a i tko nosi prezervative sa sebom na more. Uglavnom , tada je krenula moja opsesija za drzuzenjem u troje. Registrirao sam se na portal Voajeri 385 , mislim da je to bila 2004 godina, prvi takav portal u hrv.. Do tada sam uglavnom pratio strane portale takve tematike, mislim da su bili voayer. Tada 2004 godine nisu svi imali ni internet u svojim kucanstvima tako da su svi korisnici tu registrirani bili uglavnom ozbiljni. Nije bilo fejkera ni laznjaka kao danas po portalima , ili onih koji traze nekoga a mole boga da ne nađu nikoga. I tako te 2004 krenule su i moje prve slike na tom portalu , pratili su se oglasi , sudjelovalo se na forumu.. Nakon nekog vremena dobio sam poziv za kavu sa jednim parom iz susjednog grada , znaci Makarske. Odem tamo , upoznam jedan mladi bracni par. Tada su imali oko 27-35 godina. Visoko obrazovani ljudi sa finim manirama.. Tada je krenula i moja formalna zaludenost sa parovima. Od te 2004 do danas imao sam prilike upoznat u zivo preko 50 parova. U odnosu sam bio mozda sa polovicom tog broja. Ako nisu onda je to malo manje lijepo iskustvo ali i dalje lijepo iskustvo. Prihvatljiv mi je sex samo sa zenama u krevetu, golog tipa ne bi htio u svojoj blizini. E da dok sam takav vid zabave prakticirao nit sam bio ozenjen niti u vezi, sada kad sam ozenjen nekako me to više ne privlaci toliko bas, što ja znam valjda ti dođe tako. Naravno ovo je moj neki opci trenutni stav, sada da sam polupijan i da me neke dvije pocnu snubiti ko zna da li bi se uspio othrvati. Sve u svemu iz dosadašnjeg iskustva zene puno više mastaju o tome da ih neka dva jelte... Seks u troje , četvero sam probao više puta. Pošto nisam u braku eksperimentirao sam da ponudim partnerici razne kombinacije i ispočetka se sve radilo o mašti kasnije je uslijedila priprema. Uslijedilo je kasnije kombinacija da smo ubacili mog frenda u trio sa njezinom željom za duplom penetracijom. Nakon godinu dana kada smo prekinuli ja sam nastavio sa avanturama i slučajno sam upoznao par koji je htio prvi put isprobati trio ,kombinacija ja sa njima. Osim što su nespremni uletili u to jer on nije postigao erekciju ja sam sa njom odustao jer su se tu pojavili razni problemi. Nakon par dana ponovo su me zvali i desilo se isto ali sam taj put ja išao do kraja i nekoliko puta pred njim ponovio sex sa njegovom suprugom dok je on htio postići erekciju masturbirajući. Dobro iskustvo koje ipak ne preporučam parovima ili osobama koje nisu u potpunosti spremne da se upuste u trio jer situacije su nepredvidive i emotivni dio u svemu tome trebao bi biti isključen. Moram priznati da mi je samo prva dva puta bilo zaista uzbuđujuće i ludilo ali to zaista ovisi s kim i koliko se iz toga uspije izvući taj naboj erotike. Da bilo bi zanimljivo čut stvarna iskustva. Ne znam hoćeš li imat sreće s time da ti ljudi budu iskreni tu, ali bilo bi fora. Ne piskaraju mi se iskustva al sam ih imao. U vecini slucajeva, posto me ovako nesto zanima, ne petljam za nesto ozbiljnije sa zenama koje isto ne prakticiraju. Da li sam imao problema? Pod uslovom da partnerica ne laze i zbog nekog suicidalnog altruizma ne radi to zbog mene - nisam. Ne piskaraju mi se iskustva al sam ih imao. Zanima me bez provokacije, cisto fenomenoloski. Ja se ne bih petljala s nekim ko bi me dijelio s trecom osobom. U trenutku nemogucem kad bi mu to palo na um, he is out of the picture. Niti bih ja dijelila njega. Ali znam, ja sam od one rijetke vrste koja vjeruje u ljubav, a ovo je LJES na kome su svakojaka cuda moguca, oprostite mi na naivnosti. Ali zanima me kako to onda kreće? Kakva je komunikacija u početku, a kakva nakon? I kako se uopće postaviti prema nekim s kim želiš završit u krevetu, a nisi ga nikad prije vidio? Smatram da su sve to zanimljive sitnice koje taj čin čine još napetijim, zato i ispitujem jel Jer kad si počnem u glavi zamišljat sve to, ajme neugodnjaka naravno, osim ako osoba također odlučno zna što želi i nije ju sram I nemojte biti skeptični, potičite ljude da se raspišu, mislim da uvijek ima više open-mind ljudi nego što se na prvu čini Cemu to? Zanima me bez provokacije, cisto fenomenoloski. Ja se ne bih petljala s nekim ko bi me dijelio s trecom osobom. U trenutku nemogucem kad bi mu to palo na um, he is out of the picture. Niti bih ja dijelila njega. Ali znam, ja sam od one rijetke vrste koja vjeruje u ljubav, a ovo je LJES na kome su svakojaka cuda moguca, oprostite mi na naivnosti. Iskustva imam, meni i njoj je to sex - ne vidimo to kao neko dijeljenje. I sada se mozemo upustiti u definiranje kak ja ne vidim ljubav a vi ostali da. Prozvakali smo temu na zalost, zadnja 3some tema je netragom nestala da ju ne mozemo vratiti - ne vidim potrebe za sad nekim detaljima. Kao sto rekoh, ne ulazim u nesto ozbiljnije ili barem nisam sa zenama koje nisu bisex.



Albanke za udaju stigle u Srbiju
I šta drugo može da bude priča o njoj nego niz humornih, samoironičnih ali i uzaludnih pokušaja davljenika da se uhvati za slamku spasa, koju cunami grubog i surovog vremena odnosi sve dalje... Ona je sjedila između njih pa kako je bila u mini suknjici noge su joj bile skroz otkrivene skoro do gaćica što je bilo dovoljno da ovu dvojicu napali do bola vidio sam ih obojicu kako drže ruke na hlačama i trljaju kurčine , znao sam da su obojica jebeno obdareni. Ako nisu onda je to malo manje lijepo iskustvo ali i dalje lijepo iskustvo. Svatko ima svoje mišljenje i viđenje i to poštujem, ali bih ovdje voljela pročitati ISKUSTVA onih koji su probali te NJIHOVA mišljenja o tome. A za mene je fina. Do tada sam uglavnom pratio strane portale takve tematike, mislim da su bili voayer.

[Plavi oglasnik poznanstva zene|Erotske price sex sa psom|Dobar seks video]






Oznake: devojka, trazi, sex, Beograd

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.