Društvene mreže u hrvatskoj - Susretit će se u sredini
srijeda , 26.12.2018.Društvene mreže: popis trenutno najpopularnijih društvenih mreža
Click here: Društvene mreže u hrvatskoj
Instagram, mreža za objavljivanje fotografija, za kratko vrijeme stekla je veliki broj korisnika i dalje raste, a iza leđa je ostavila i popularni Twitter. Ništa od toga nije tačno! Twitter je zapravo vrlo jednostavna platforma koja pruža veći prostor za realizaciju ideja.
Oni su pokušali napraviti isto tako specijalizirane društvene mreže. Twitter omogućuje i dijeljenje fotografija, video sadržaja, linkova itd.
Društvene mreže - Pozivi putem WhatsApp aplikacije WhatsApp VoIP ne ulaze u besplatan i 10GB internet saobraćaja za ovaj servis. Pozivi putem Messenger aplikacije ne ulaze u besplatan i 10GB internet saobraćaja za ovaj servis.
Eto, napokon imate svoj budžet i želite ga iskoristiti na najbolji mogući način. Naravno, prvi korak je vidjeti što o društvenim mrežama pišu ljudi koji se njima profesionalno bave. Vjerujte mi, nakon toga bit ćete još zbunjeniji nego što ste bili. Ukratko, priveli smo osumnjičene i pošteno ih pretresli. Ono što nas je prvo zanimalo jest koliko su najpoznatije društvene mreže zastupljene u Hrvatskoj i to izgleda ovako: Bez obzira na svoj socioekonomski status korisnici u prosjeku imaju profile na tri društvene mreže. Uvjerljivo najčešće korištene mreže su Facebook i YouTube, dok se korištenje treće sljedeće mreže razlikuje s obzirom na dob korisnika. Najveća razlika u dobi primjećuje se među korisnicima Snapchata i Instagrama, u kojima prednjače sudionici do 22 godine, te G+ koji češće koriste sudionici iznad 35 godina. Ako bismo trebali društvenim mrežama dodijelit spol — Twitter bi uvjerljivo bio muškarac, a Instagram i Pinterest žene. Posebno zanimljiv podatak bio je da se čak 80% sudionika budi uz Facebook, odnosno to je prva mreža koju ujutro posjećuju, dok 11% sudionika dan započinje uz Instagram. Na pitanje koje bi se mreže zadnje odrekli, skoro polovica sudionika 49,6% odabire Facebook kao životno neophodan, 34,2% ne bi moglo bez YouTubea, a 8,1% bez Instagrama. Uz opis korištenja mreža, zamolili smo sudionike da ocijene društvene mreže prema njihovim funkcijama, na skali od 1 do 5. I evo prosječne ocjene mreža na svih šest dimenzija korištenja zabaviti se, potrošiti vrijeme, komunicirati s prijateljima, saznati što prijatelji rade, pronaći nešto zanimljivo, informirati se o Hrvatskoj i svijetu. Treće mjesto pripalo je Instagramu s 13,4% glasova sudionika, slijedi ga YouTube s 22,2%, a prvu nagradu publike odnosi Facebook s 56,4% glasova. Kakva bi to Tema tjedna bila sa samo jednim člankom? Slažemo se — nikakva. Zato smo spremili četiri infografike na kojima su prikazani detaljniji podaci za svaku od analiziranih društvenih mreža. Youtube i Pinterest 3. Prosječni sudionik ima 32, a sudionica 29 godina.
Društvene mreže i zavisnost.
On je dovoljan kao general-purpose društvena mreža. Pozivi putem WhatsApp aplikacije WhatsApp VoIP ne ulaze u besplatan i 10GB internet saobraćaja za ovaj servis. Na svijetu postoji preko 100 web stranica koje se svrstavaju u društvene web stranice, odnosno mreže i koje pokušavaju sa nekim novim stvarima privući korisnike. Za svaku tvrtku predlažemo ciljani i promišljen nastup na društvenim mrežama. Facebook Facebook treba biti sastavni dio digitalne strategije svake tvrtke koja želi biti u izravnom kontaktu sa svojim korisnicima te na taj način promovirati svoje proizvode ili usluge. Do danas se Dnevnik. Ono što bismo istaknuli kao pozitivan trend, koji svakako treba iskoristiti, je upotreba videa i live videa na Facebooku koji su pridonijeli interaktivnome sadržaju, a tek nam preostaje vidjeti kako će se u budućnosti razvijati.
[Upoznavanje za pravoslavni brak|Svastara oglasi posao|Novosti rijeka]
komentiraj (0) * ispiši * #