Nirvana_fanatic

subota, 26.05.2007.

bus stop i Kika i Ana(komedy)!

1. poglavlje
smijehajoj......tu ce bit smiha...... smijeh
cera tj. u petak smo bili ja i matej na stanici(komedija)
mi se para kys da ti znas ca je tuc, tuc ali dobro cu vam objasnit.
To vam je olovka na kojoj pise ˝sretan rodjendan˝(i punoooooo zabave!)
na njoj bi trebala bit gumica ali je samo ono zuvijano zelizo to san ja nasa u ucionici od matise ali neshvativshi njezinu namjenu san je de sjebbathu a on ju je da mateju. Brozan je stoca par puti Kiku u guzicu s tin a ona anorexicna zenska zajno patina za njin i nikakor da ga cepa.
2. poglavlje(pokolj!) burninmadburninmadburninmad
Kika je pozvala svoje pajdasice: Ana, Mirjam i Mentalna cura(Lina).
podjose oni u svitak po vodene balone i u skolu ih napunit.
E pa sad kako su curke bile precizne sve su pofulivale.
Kika kaze: ajoj moramo si opet poc napuhat balone.
a mi: ma cu ti hi i ja ku ces! thumbupthumbup
opet juris na nas, ali ipak neuspjesan.
Pa smo i mi posli po balone! coolcool.I otisli mi u gornji vrtic napunit balone! Cili zahod je zusta mokar pokle smo zasli. smijeh
E pazi: ovo zajno je posa jeni balon Kiki ravno u glavu(brizna ˝Sliver˝ je joj sva faca i lasi su zustali mokri). HIH!
onda su pak one usle ca do skole . Zad skole je bila utakmica. A ja tako treba! Ucitelj bali nogomet a mi drito u zensku svlacionicu punit balone!
Dobro da tamo nismo nic prolili! yesyesyes
Za nazad smo skrili balone u zepe.
I mi mislivshi da opasnost prosla izvadili smo balone i onaj JEBENI
TELAC OD PERKOVICHA!
(to je ucitelj iz zemljopisa i povjesti) nan je reka: Bacaj to na pod!
matej je hitija na pod a ja san hiti u graju, a oni jebos perkovic-a je jos posa gledat u graju dali su pukli! puknucuburninmadheadbang
MA JEBO GA U CMARR!!!!!!!!!burninmadburninmadburninmad
3. poglavlje(nastavag pokolja)-(uspjesan) burninmadburninmadburninmad
Nasli smo prazne boce i posli hi napunit u skolu on od pol litre a ja od 1.5l
smo cepali Kiku svaki zjenega kraja i cilu bocu po glavi joj prolili.
E pa ako to ni komedija!!!!!!!!!!!!!!!!smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
A pokle smo cepali i Anu!!!!!!!partypartyparty
I da jos nesto pokolj je trajao 2 sata od 1-3 i od 3-3.5 ćakule(ovo je 1. sat vremena)
4. poglavlje(ćakule)
samo da natuknen da je tu o Bibuliću(feminizam) i da Kika ima 40 kil ali ipak meni se para da ima 20-30 ako i to(>>Anorexična<< je to san već reka).smokinsmokinsmokin
Hih! Brizne zenske su sve bile mokre su se morale poc susit na sunce.
A da matej govori: Ana dušo ti je toplo dodji sjesti. I si brozan tapša po kolinu.naughtynaughtynaughty
šest nas je sjedilo na cetiri klupice na stanici u pazinu
Mozda neki od vas poznaju Anela-Stubicu.
kika mu kaze: Anel ti si savrsen muskarac!(a da ga vidite)smijehsmijehsmijeh
A dobro da se prebacimo na price o Bibuliću???????!!!namcornamcor
moze!!!!!!!!!!!burninmadburninmad
O njemu općenito: IDE U NASU SKOLU!madmadmad
GLEJTE ON JE MUSKI(RECIMO) IMA JENEGA MUSKEGA FRENDA I 50 ZENSKIH FRENDICA!madmadmad
JEBO GA ON JE FEMINISTA!madmadmad
OBUKIVA SE KO ŽENSKA TJ. KO I NJEGOV FREND!madmadmad
LEZBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!madmadmad
no dobro to bi bilo preveć. Slabo mi je od tega čovika.
Na svu sraću gre u b razred a ne u d zmanon.
skoro sve zenske u b razredu su ˝Anti-sida-pozitivne˝ tj. protiv Bibulića(zove se Sandi-ke grdo ime!!!!!!!!) medju njima su Kika, Ana, Tea, Lina, Mirjam i jos neke...
Jebo vas da vi cujete ca Kika govori o njemu.
Samo sere po njemu(tako treba! Bravo Kika!) ko Kakić po Nirvani!
Neznan ako ona ima neko pzitivno misljenje o njemu.
ali je bilo zajeba na stanici!
Ajd se vidimo u ponedjeljak jer u pon idem na STANICU!!!!!!!!mahmahmahmahmahkoments pleazzzzzze!

26.05.2007. u 13:20 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

10/2007 (2)
09/2007 (3)
08/2007 (9)
05/2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

tu reju ki imaju ovdika x>15 kommmentssssssssssssssss...........

Kysa
Zvone
Maretić
Edi
Dona
Mogorović
Sebo
Purpurniboy.com(vidi!!!)
Tommy lolllllllypop

A vas je bilo.....

Free Counters
Free Counters

A sad vas je solidnih......

........ljud cita moj blog.....wau!!!!!!

O meni

prezime: jako bitno.......
ime:......jos manje
mjesto preživljavanja: Pazin(Istra)
naj band: NIRVANA
naj film: ima ih puno...
slusam: punk, rock, grunge, metal...
Datum rodjenja: staro lito94