Gradska pahuljica

hsfsvbrh

Ne znam što da vam kažem... naš razgovor tijekao je od toga da bi možda mogli probati još jednom, do volim te ali mi nismo jedno za drugo, pa ne želim te povrijediti, pa daj mi vremena da još razmislim, pa na kraju: računaj da je gotovo.
I ja računam da je. Iako mi nije lako. I zapravo mi je najteže kad me netko pita što je bilo. Svega je bilo. I lijepih, prekrasnih trenutaka... i puno suza... Jesam li ovo željela? Ne. Ali nemam izbora. Je li ovako bolje? Vrijeme će pokazati. Valjda je.

Misli mi bježe između toga da uistinu ovo je bolje, do toga da čekam trenutak da on shvati grešku i javi se. Baš sam patetična. Žao mi je njega. Jer znam da me voli, no zabrijao je da ne želi biti ovisan ni o kome, da ne želi voljeti, da ne želi biti otvoren povređivanju na taj način. A to je nemoguće. I znam da će i njemu biti teško. I znam da me to nimalo ne bi trebalo zabrinjavati. Ali eto. Ne mogu osjećaje paliti - gasiti kao na daljinskom zvuk. Još prekjučer sam ga voljela više od svega. Ne mogu mu danas željeti loše. I ne želim.

Želim samo da mi prestanu navirati suze na oči kad me netko pita za njega. Da povjerujem da ću naći sreću s nekim drugim.

Ali, bit ćete ponosni na mene, nisam provela vikend u suzama. U subotu sam došla do frendice, pile smo kavu, išle u shopping (kupila haljinu), srela jednog drugog "bivšeg" (koji je u principu samo "ljetni brijač"), kuhale ručak, išle na kvarcanje, čitale Vlatkinu tragediju po časopisima, gledale Free Willy... Danas smo dangubile po gradu... Sad sam počela raditi na diplomskom... pa je došao brat s mora... i bacio me natrag s pitanjem "zašto ste prekinuli".

Zašto ljudi to pitaju??? Zato što je to jedna od osoba htjela. I kad kažu ljudi da su oboje to htjeli, brijem da je to brutalna laž. I šta žele čuti?? Spucala sam tog idiota? ili Ostavljena sam ko pas? Ide mi to pitanje fakat na živce... Pitanje "kako si" još ajde... iako je i to... jadno... kako se drukčije možeš držati?

Ah, koji nepovezan post... sorry... idem dalje... bacit se malo na knjigu da zaboravim :-)


18.06.2007., 00:47 || Komentari (6) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.