04.05.2008. / nedjelja

evo me

evo napokon se i ja sjetio napisat post.
Nema nist novog osim sto su drago i prky u domu
ah..... takav je život.....moš ga jebat.... al uglavnom..... kak ste vi? pozdrav prxu i bašku iz siska...... Dolazi čovjek kod doktora i kaže mu:

- Doktore, meni je jedno jaje poplavilo.

Gleda doktor, pa će on:

- Mi to moramo odsjeći.

I odsječe mu jaje. Poslije određenog vremena dolazi on opet kod doktora:

- Doktore, meni je sad poplavilo i ovo drugo jaje. Što da radimo?
- Morat ću i ovo odsjeći.

I odsječe mu i drugo jaje. Poslije određenog vremena dođe opet ovaj kod doktora, pa će njemu doktor:

- Što je sada bilo?
- Ne znam, sada mi je poplavila lijeva noga.
- Daj da ja to bolje pogledam.

Gledao doktor, gledao pa će njemu:

- Jaoo, pa tebi hlače ispuštaju boju!!
hehehe

- 02:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.