PJESME KOJE SLUŠAM
Vatrogasci - (Vatrogasac Mirko, 2002) - Peder

Moj prijatelj voli dečke,
Al' ne za mali nogomet,
Moj prijatelj voli dečke,
Al' ne za trule kobile(?),
Moj prijatelj voli dečke,
Al' ne da s njima popije,
Moj prijatelj voli dečke,
Jer u njih se zaljubljuje.

Moj prijatelj za žene čuti neće
Jer kaže za njih nema osjećaj
A za ljepuškaste mladiće on bi prod'o i svoj dom
I zovemo ga zato pederom!

Moj prijatelj čudno priča
I odaje se pokretom
Moj prijatelj iz kafića
Brije noge britvicom.

Moj prijatelj za žene čuti neće
Jer kaže za njih nema osjećaj
A za ljepuškaste mladiće on bi prod'o i svoj dom
I zovemo ga zato pederom! (ZA PEŠKA)













Zabranjeno Pusenje
Zenica blues

U Zenicu kada podjem ja
prati me pet, sest drotova
okruzni sudija rek'o dvanaest godina
dvanaest godina strogog zatvora

Tuzna je moja sudbina
zenu mi kreco Hakija
Kreco Hakija, presudila mu cakija
ne razumijes ti to, druze sudija
dzabe vam ja sve to pricam

Zenico, mrzim svaki kamen tvoj
zbog tebe ja mrzim zivot svoj
ko prezivi dvanaest godina
u KP domu Zenica
taj je pravi hadzija

Raduje me jedna istina
iz KP doma vraticu se ja
ali Hakija nikad nece sa bara
sa bara se niko ne vraca






Hladno Pivo
Samar

Opet ti drhte ramena
moja malena
opet sam ti nesto kriv
zasto skrivas lice od masnice
koja se i ne vidi

Ti znas kad sam nervozan planem
pa mi ruka poleti
ali te moje tamne strane
ne znace da te ne volim

Kada psovke ti se guse u suzama
i kad ti padne glupost na pamet
ti se sjeti nasih malih curica
i tko ovdje zarađuje

Pa se pitaj da l' te boli bas toliko
moja mala glumice
kako je meni kad te volim ovoliko
trpiti tvoje ocijukanje

Kako te slijede pogledi
kako se lijepe po tebi
a ti ih zeljno upijas
mislis da ne vidim

Kako te slijede pogledi
kako se lijepe po tebi
cijelim tijelom uzivas
mislis da ne vidim

Mislis da ne vidim
tvoj me poljubac davi
tiho pomice
zatvara vrata i prozore
tvoje suze me drze u opsadi
strazare nervozni pogledi

Mislis da ne vidim
mislis da ne vidim
mislis da ne vidim
mislis da ne vidim

Kako te slijede pogledi
kako se lijepe po tebi
a ti ih zeljno upijas
mislis da ne vidim

Kako te slijede pogledi
kako se lijepe po tebi
cijelim tijelom uzivas
mislis da ne vidim
(3x)

Kako te slijede pogledi
kako se lijepe po tebi
a ti ih zeljno upijas
mislis da ne vidim

Kako te slijede pogledi
kako se lijepe po tebi
cijelim tijelom uzivas
mislis da ne vidim











Govnovalj blog

13.02.2006., ponedjeljak

JA sam faca.......................skoro svaki dan napišem nowi post!!!!!!!!!!!! Danas sam vidio tipicu kojoj je moj frend Matej dao moj br. moba............................................evo ga izrigo sam se pa sad fino možemo da nastavimo. Naravno vidio sam ju............to je predobar komad za mene mislim nemam šanse kod nje ima tako seksi pršteve i nevjerojatno neobičnu facu mislim da je to ipak biće za nekog drugog............... zašto ne za Buru, da to bi bilo dobro to mu je prilika kad već ne želi jadnu Kokicu neka onda dobije ono što je zaslužioJ. Šalim se samo Bura je zaslužio nešto puno gore npr. Peška!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahahahahahahaha.........................lalalalalalalala!!!!!!!!!!!!!!!
(ŠALA, u stvari ne znam baš)


Ljudi, a sad počinjem s ozbiljnim stvarima. Naime razmišljam o prestanku pisanja BLOGAL, ne znam cijelo vrijeme se pitam nastavit ili odustat, razlozi, šta ja znam imam takav neki osjećaj da pišem teška sranja, a opet kad uzmem s druge strane jebe mi se što su sranja i što mi blog izgleda kao da ga je netko posro, opet ako se razgleda situacijon pa Govnnovalj ga piše tako i treba da bude. Jebote pa loš nemam ni jedne slike na njemu. U dilemi sam. A što wi kažete? KOMENTARIŠITE!!!!!!!!!!!!!


- 23:33 - Komentariši (11) - Poseri na papir - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
OVO JE PRAVI BLOG

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



OVO ĆE TI SE DOGODIT AKO BUDEŠ POSJEĆIVAO OVAJ BLOG
Image Hosted by ImageShack.us






MOJI PROIZVODI:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


O Govnovalju
Mladić, 50 godina. Ide u prvi razred gimnazije u slobodno vrijeme valja govna i posjećuje javne kuće. Visok, sijeda kosa nevjerojatno privlačan. Obožava brzinu i aute izuzetno inteligentna osoba ne hvali se, ali mora se spomenuti da ima vrlo visok koeficijent inteligencije, čak 39. Voli j...bat i biti j...an. Po horoskopu štakor. Živi u zabačenim dijelovima Republike Rijeke. Najdraža boja smeđa, najseksi žena mu je............Ze Maria!!!!!!hahahahaha




ZA POLITIČARE
europski standardi
Pavelić u ratu- Jakovčić u miru
HOĆE LI SE CARLA DEL PONTE ISPRIČATI? GOTOVINA NA SLOBODI
GOTOVINA PONOVNO BRANI HRVATSKU
HRVATI LOŠI – EU JOŠ GORA
USTAŠE I PARTIZANI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
HEROJ, A NE ZLOČINAC




NENORMALNIH LJUDI