Gocchin

17.06.2007., nedjelja

ŠTAFETA ...

1.Izdvoji jedan trenutak života koji će ti zauvijek ostati u pamćenju
2.Kada bi od svih mrtvih osoba na svijetu mogla vratiti jednu osobu to bi bila....
3.Što misliš(ali iskreno)kakvu sliku imaju o tebi tvoji frendovi/ice...
4.Najtužniji trenutak u tvome životu .......
5.Kada bi mogla/o vratiti vrijeme promijenio/la bi...
6.Izdvoji 5 najboljih prijatelja i što kod njih cijeniš a što te iritira iskreno....
7.Najveća glupost koju si napravio/la......

1. Trenutak kad sam se probudila da bih krenula na maturalac :) pa sve i do kraja maturalca.
2. Mislim da bi to bio moj deda s mamine strane jer je bio jako dobar čovjek i branio me od babe koja je uvijek bila na Nixinoj strani.
3. Mislim da me vole oni koji su mi najbliži ali da ih znam i često iziritirat smijeh ali i to je za ljude thumbup !! A za one koji samo glume da su mi frendovi - znamo kaj oni misle ;)
4. Mislim da ga još nisam doživjela te da će to biti završetak cjeloukupnih 8 godina provedenih u istoj školi s istim ljudima koji su mi se jako vezali za srce i kako ih sad mogu napustiti?
5. Definitivno maturalac, najrađe bi da Hel i ja ni onda nismo bile naj frendice s Majom jer se zbog nje nismo uopće zabavljale nego smo mislile samo na to da zašto ona nas uopće ne šljivi! Drago mi je da smo to okončale ali prekasno i naš je provod na maturalcu mogao biti puno zabavniji - ali nije...
6. Hel (Moja naj frendica)
Cjenim to što je tak blaga i sve to i često me zna nasmijat, mogu joj svašta reć a da znam da ona neće reć jer mislim da se promijenila i naravno naj frendica mi je pa se to ubraja =) hehe
Iritira me kad šizi zbog testova u školi, samo govori "ŠŠŠŠIT" i dođe mi da ju odalamim!
Lara
Cijenim to što je zakon osoba, s njom mogu puno tračat a da znam da nikom neće reć smijeh
Iritira me to što zna bit škrta i zna dobro spustit thumbup to nije lijepo ali ja joj se divim na tome jer sam prepovodljiva i nikad to ne bih mogla napravit =)
Tina i Cjta
Isto ko i kod Lare - u paketu, jer su nerazdvojne smijeh
Obje su mi super osobe, puno me nasmijavaju i jednostavno su fora!
Kod Tine me iritiraju naravno oni dani ko i kod svih a kod Cjte mislim da niš osim što zna bit dosta ovisna o Tini.
Antonia
Zakon, kad sam s njom mogu se tak jako nasmijat da me poslije sve boli!
Iritira me to što uvijek svima spušta i govori negativne stvari u ljudima koje zapravo nisu istinite a kad njoj neko kaže nešto što je zapazio i što nije strašno ali je istinito odmah skoči na tebe i izvrijeđa te ko niš.
Bara
Cijenim to što me trpi jer ju nekad znam puno zajebavat, zna čuvat tajne i tak super je žena. Puno me nasmijava =)
A iritira me... Jer je narcisoidna i kaj ja znam kaj sve je i zato kaj se uvijek preserava sa onim kaj je njeno. Nemrem to baš objasnit al sad ona ljetuje u Pinezićima, tam nekom selcu na Krku a to je raj jer ona tam ljetuje. I takvi ostali primjeri
7. Ah puno toga al ona jedna je najgora i svi znate kaj yessmijeh A jebiga... =/

U školi mi je super al sad ne stignem puno pričat, idem se tuširat pa onda u krpe... Umorna sam...

A štafetu predajem...

Lei
Neli
Doce
Vanii
Nixi

I nikom više ak još nekom treba dat ^_^

I napravila sam si onaj test "KOLKO ME ZNATE" pa vas molim da ga riješite http://www.cajanka.com/quiz/68123298/res
Neka pitanja su tricky pa... smijeh
POZZ SVIMA KOJE ZNAM!! Apdejtat ću ;)

<< Arhiva >>