Gocchin

25.02.2007., nedjelja

GRRR EVO ME!!!

Nemrem ja dobit poštene komentare jel? Ah naravno tu su samo moje frendice koje se brinu za to ali to nije to... U ovom postu želim bar 20 komentara od čitatelja koji ne idu samnom u razred i još od onih koji idu samnom u razred. Jel previše tražim? Ne.
Al dobro ajde neću vas sad više mučit s tim.
Sutra bi umrla da se sad nisam primila pisanja novog posta.
U zadnje vrijeme se opet osjećam debelo. Užas. Idem na dijetu. I boli me.
Niko me nemre uvjerit da dobro izgledam. Nemojte mi sad govorit da ću postat anoreksična kad ste mi to uvijek govorili i nikad nisam postala anoreksična.
Uglavnom, u petak smo poslije škole Lara, Ida, Maja, Bara, Veba i ja išle kod Antonie jer nas je pozvala da dođemo kod nje na pizzu i na palačinke.
Onda smo si navile mjuzu do daske i plesale u kuhinji dok je Bara radila smjesu.
Svaka od nas je dobila jedan komad pizze a zadnji smo slale u krug i svaka si je zela po griz. Ok nama se niš ne gadi. Al ima nekih kojima se povraća kad npr. djelimo mikić i tak...
A palačinke su se užasno dugo radile tak da sam pojela samo jednu od valjda 5 bogte i Antonia, Veba i Bara su stalno stavljale nekaj u njih. Prvo su stavile u jednu papar i ta je bila udjeljena Idi a nama nije bilo jasno kaj je to bilo. Fakat su jadne...
Antonia ima predivan vrt u kojeg bi ja još zasadila cvijeće, dodala bazenček i još par stvari npr. klupicu i tak... P.R.E.D.I.V.N.O. je!! Mi se nismo mogle odvojit od tam!!
Evo par fotki...

JA SE SWINGAM
Photobucket - Video and Image Hosting

IDA (u metallica majici), LARA (u smeđoj majici), ANTONIA (s kapuljačom) & JA (u svojoj boji smijeh)
Photobucket - Video and Image Hosting

BARA
Photobucket - Video and Image Hosting

JA
Photobucket - Video and Image Hosting

MAJA (crna majica), LARA I IDA
Photobucket - Video and Image Hosting

CURE NA DEKICI smijeh
Photobucket - Video and Image Hosting

VEBA KOJU DUGO NISMO VIDLI S REPOM
Photobucket - Video and Image Hosting

Ma bilo je zakon.
Jučer kad sam se probudila nije mi bilo staraca a kad su se vratili mama me je pozvala da odem u auto po neš kaj sam dobila. Nije mi se išlo al kad sam otišla i vidla kaj sam trebala odnest gore vidla sam da je bilo vrijedno...
Novi printer!! Onak yaay! Onaj stari Lexmark - govno više nije niš radio glup je do jaja i još je na mom kompu bio učitan na švedskom. Onak dobro malo sam učila švedski al ne dovoljno da razumijem kaj mi printer govori! LOOOOOL
Tak da sam si sad isprintala par ovih fotki koje sam tu gore priložila i imam ih 15-ak na zidu kraj kompa.
Pošto mogu i skenirat skenirala sam si fotke s maturalca pa sam ih odlučila tu stavit.
Fali mi maturalac i sve bi dala da se to sve opet ponovi iako bi neke stvari promijenila. Kad smo se tek vratili bila sam napisala OGROMNI post o maturalcu al naravno, izbacilo me... Zato više nikad ne pišem na blog.hr-u nego na notepadu pa si sam prekopiram.
Evo fotke:

HEL, JA, ANTONIA, KINA, SVEN, INES I VEBA U PJESKU:
Photobucket - Video and Image Hosting

MAJA I JA PJEVAMO "SRETAN TI ROĐENDAN"
Photobucket - Video and Image Hosting

ANTONIA, HEL, MAJA I JA NA TRAJEKTU
Photobucket - Video and Image Hosting

VEBA, MAJA, ANTONIA, HEL I JA - EKIPA KOJA SE NIJE ODVAJALA NA PUTU... ALI TO SE PROMIJENILO KAD SMO DOŠLI...
Photobucket - Video and Image Hosting

MI SMO BILI SUPROTNA GRUPICA FANTASTIČNOJ ČETVORCI - OVAJ PUT SAMO S TRI ČLANA
Photobucket - Video and Image Hosting

JA, MAJA I ANTONIA U "MAJINOJ" I HELENINOJ SOBI
Photobucket - Video and Image Hosting

HEL I ANTONIA
Photobucket - Video and Image Hosting

NA POVRATKU S BOLA UPOZNALI SMO FORA TALIJANE
Photobucket - Video and Image Hosting

Bilo je zakon. Najbolje putovanje u mom životu unatoč kazni i svemu.
Šteta kaj vam nisam snimila kak svi plačemo... Dirljivo je :(
Danas je kod mene bila Michelle (boli me briga kak se piše ja to tak pišem jer mi je lijepo smijeh) i chattale smo cijelo vrijeme... Jaj meni kad ona dođe kod mene chatta više neg ja cijele godine bogte lol
I pošto sad nosi cvike, ja sam ih posudila od nje... Kradem cvike svima koji ih imaju :D

Photobucket - Video and Image Hosting

KAK MI STOJE?
Haha. Pol sata sam se slikala da dođem do ove slike. Wah jadna sam.
Ah to bi bilo sve pošto prek vikenda ne idem u školu pa mi se niš lijepo ne događa... Al kad me moji napadaju zbog tih postova pa evo im.
Sljedeći post ne očekujte prije srijede. Kaj je ono u srijedu... Aha da test iz matiše haha nisam se mogla sjetit.
U petak smo pisali test iz kemije. Nadam se dobrom jer sam dva dana prije toga dobila 4 iz odgovaranja... Ah radosti li. Čula sam zbog kak pjeva aleluja pa pošto sam riješila cijeli test (to ni Noa nije waahahahahah) ne želim 2!!
HAHAHA

Ajde bok.

<< Arhiva >>