MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Music Playlist at MixPod.com



MALO MENI JAKO LIJEPIH SLIKICA

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

< travanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Vidish/Nevidish

by Kjut Derishta

Opis bloga

Blog od gothic cure...

Nesto malo vise o meni:

Ime: Valentina
Prezime: samo malo..... dok se sjetim
Naj frendica/e: Lucija i Kika
Naj jelo: hmmmmm.... pizza, spagete, hamburger, tjestenina sa sirom i mljevenim mesom.....
Naj pice: gusti sok od marelice, sok od crvene narance.....
Naj glazba: GOTHIC METAL
Naj film: Obitelj Addams
Naj serija: pa neznam ima ih..... jedna od tih je sapunica Marina......
Naj glumica: ne postoji
Naj glumac: takoder
Naj grupa: Nightwish i Sirenia
Naj pjesma: ima ih uglavnom su to pjesme od ove dvije grupe, medu njima i ove 4 pjesme koje vam sviraju na blogu
Naj pjevacica/e: Tarja Turunen i Amy Lee
Naj pjevac: na postoji
Naj predmet: matematika
Naj knjiga: ima ih
Naj, naj, naj....

LINKOVI

moja najbolja frendica kika.......fino
blog od mene i jedne frendice.... kommajte nam.....smijehfino
odlican blog sa dizajnicima i avatarima...... pogotovo svratite ako brijete na EMO

nedjelja, 19.04.2009.

HeRe I aM aGaIn... :)))))))))))))))))))))))

Helloooooooooooo...wave... pa evo napisah novi post jer sam u proslom ipak pisala o necemu sto je sada dio proslosti..yes.... posto smo mi u sadasnjosti pisat cu vam o njoj iako ce i ta sadasnjost u drugom postu biti proslost...bang..... ono sto je meni jako lijepo i posebno (nekima i jako glupo tuzan ) je to sto sam pocela pisati dnevnik....thumbup.... znam, znam sad ce neki poceti ajme meni 13 godina skoro 14 a pise tu neke dnevnike i neznam sta sve ne....... ali ja osobno mislim da je dobro imati nekoga ili u mojem slucaju nesto, komu ili cemu mozes sve reci....... takoder i znam da nije ni zdravo drzati sve stvari u sebi jer jednostavno mozes puknuti...... ili jednostavno pasti u depresiju iz koje se tesko izvuci....mad.... vjerujte mi znam kako je to...eek... neke stvari ne mozete ili nemate hrabrosti ili vam je neugodno reci ni najboljoj frendici a kamoli mami ili nekome........ znam da netko ima mamu kao najbolju frendicu ali dobro....... uglavnom evo jako sam happy zbog toga jer sam i inace jako brzopleta i lakovjerna pa sve stvari brzo izbrbljam osobama za koje mislim da mogu imati povjerenja u njih....... al dobro to je isto stvar proslosti sad to sve manje i manje radim pa je lakse........al ubuduce sve svoje stvarcice cu reci dragom dnevniku....lud.... tj. pricat cu svojem umu sve te stvari........ jednostavno je svima lakse dok sve to pricaju nekoj osobi pa zbog toga svi koji imaju dnevnike zabriju da pricaju sve to nekom tam liku koji se zove dnevnik........ al dobro....... i meni je lakse napisati "i to bi bilo to dragi dnevnice" nego "dragi moj mozgicu tako ti je to" jer nisam bas tolko umobolno bolesna....smijehsmijehsmijeh... pa eto ima jos jedna stvarcica ali zbog nje nisam sretna vec sam u depresiji...... hmmmmmm....... jako lijepo jel da? ........ toliko volim skolu i sve vezano uz nju da sam zbog nje u laganoj depresiji.....blabla.... uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuffffffff............ katastrofa........ mrzim skolu...madmadmad...... mrzim svoj razred......mad... mrzim nastavnike....mad... mrzim sveeeeeeeeee vezanoooooooooo uz skoluuuuuuuuuu......blabla... naravno ne mrzim nista vezano uz svoju glazbenu skolicu......... ona je supach........ nije bas da sam ljubiteljica solfeggia ali zato obozavam solo pjevanje na koje idem....... inace pjevam operu a druge godine idem na klavir.......... jos jednu zanimljivost cu vam reci u vezi te moje opere no u drugom postu ........... hehe......... ostavite mi malo kommova pa cu ubrzo napisati novi post i reci vam to sto vam imam za reci.......... hjooooooooj....... evo sutra moram opet u tu mutavu, šugavu skolu........vec je podosta dug ovaj post pa idem........... SVE KOMMOVE VRACAM !!! ....... kommajte mi.......... pozZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZZzZzZz wavewavewave.........











?? Piši mi:(72) ?? Printaj ?? Pravac gore ??

<< Arhiva >>