MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Music Playlist at MixPod.com



MALO MENI JAKO LIJEPIH SLIKICA

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

  ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Vidish/Nevidish

by Kjut Derishta

Opis bloga

Blog od gothic cure...

Nesto malo vise o meni:

Ime: Valentina
Prezime: samo malo..... dok se sjetim
Naj frendica/e: Lucija i Kika
Naj jelo: hmmmmm.... pizza, spagete, hamburger, tjestenina sa sirom i mljevenim mesom.....
Naj pice: gusti sok od marelice, sok od crvene narance.....
Naj glazba: GOTHIC METAL
Naj film: Obitelj Addams
Naj serija: pa neznam ima ih..... jedna od tih je sapunica Marina......
Naj glumica: ne postoji
Naj glumac: takoder
Naj grupa: Nightwish i Sirenia
Naj pjesma: ima ih uglavnom su to pjesme od ove dvije grupe, medu njima i ove 4 pjesme koje vam sviraju na blogu
Naj pjevacica/e: Tarja Turunen i Amy Lee
Naj pjevac: na postoji
Naj predmet: matematika
Naj knjiga: ima ih
Naj, naj, naj....

LINKOVI

moja najbolja frendica kika.......fino
blog od mene i jedne frendice.... kommajte nam.....smijehfino
odlican blog sa dizajnicima i avatarima...... pogotovo svratite ako brijete na EMO

ponedjeljak, 02.03.2009.

Početak.........

Ey ljudi... wave... pa evo ja sam Valentina i imam 13 godina........dead..... vec sam imala dosta blogova al sam sve zbrisala jer su mi dojadili al evo me opet......... pa za pocetak bi vam dala samo najosnovnije podatke o sebi a kasnije cete saznati nesto vise......... evo najbolje frendice su mi lucija i kika ......thumbup .... kika ima blog i stavit cu ga u linkove........... pa slusam gothic metal.......pjeva .... naravno sretno sam zaljubljena...... cerek..... sretno zato sto je decko zgodan ali ipak s druge strane nesretno jer izmedu nas jos nema nista......cry ... i to bi ukratko bilo to.......... pisat cu postove vjerojatno svakih mjesec dana..... yes.... stavljat cu slikice i jos puno stvari..... pozdrav........ wave


Moj najdrazi bend NIGHTWISH thumbupthumbupthumbup

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us








?? Piši mi:(62) ?? Printaj ?? Pravac gore ??

<< Arhiva >>