.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Možda ipak za frendove...

Brijem da bi bilo bolje da ovaj box iskoristim za neš drugo....ovdje mogu objavljivat slikice frendova s msn-a i pričat tu i tam neš o njima...btw ova slikica koja mi služi za logo,e to sam vam ja...Tinkica =D


Za početak...ovo ja Saša...moj bivši dečec a sada jedan od boljih frendova =D...ima 15 i pol godina i preeelud je...inaće je jako dobar i smiren tip...ali smo se tu i tam poklali...nevoli generaliziranje pa neću napisat dae metalac nego da sluša neš u tom stilu i stari rock,blabla...svira gitaru i ima svoj bend...Krvavi Most...


Ovo je Kružljak,također jedan od boljih frendova...ali s nim nisam bila u vezi =D...anyways evo on isto ima 15 i pol godina i također zna svirat gitaru...bla bla ali ima kvaka...ovaj je zaljubljen u Tinkicu...je je...jako jako sam mu draga i najrađe bi me jubio...ali mu nedam...haha



A ovo vam je Ramona...najluđa opićena curica kaj postoji!!! Išle smo skupa u školu...preluda je...nema ko je ne zna...pogotovo ovi s fisha...anyways,i ona isto svira đitru i mala je umjetnica u crtanju anđela (spešili po zidovima)!!! Malu obožavam!



E ovo vam je mali Marko Delić...opićeni sk8er,osmaš koji sluša metal...skoro svaki dan je kod Mimare u sk8 parku...vozika se s malim Čićom i Majerom...mali svira đitru i briem da ću ga nažicat da me nauči...


Ovo je Jurhe...jedan od mojih najboljih frendova...e lika obožavam...nemrem ga prestat grlit kad se vidimo! Ludi je skroz...samo zajebava ljude i divlja uokolo...nekako mi je misteriozan...ali dorro nea veze...baš je fensi šmensi =D


Slavni Ivan Perić...dečko za kojim sve curice pate...a pravi se nedostižnim...a i nije tako loš! Moram priznat,mali je prezgodan ali je nekako čudan...mislim on je bio s mojom sestričnom najdražom Leom...i ta nihova cjelokupna veza je tak čudna bila da ja nisam mogla beeelif...no mali je prelud...a najdraži autići su mu mitsubishi i ja briem yugo...lol


Herr Dragec...taj mali luđak se fura na njemce! Kaj si nacist?!? A dorro,ko voli,nek izvoli...e ovaj luđak bi se samo bario ko životinja po cijele dane...stalno mi piše kako bi on ovo s curom,kako bi on ono s curom...pa mislim...radi šta te volja! Ali eto po nekim stvarima smo isti,kao npr. po želji za tim divljačkim barenjem...hihi


Eh Cvek...da Cveek...ili BBB...naravno nabrijan na nogomet,ah što drugo! Ja brijem da on nit nezna kaj bi sam sa sobom pa od svega stvara šalu...taj čuvjek se iz čista mira na neku sitnicu pukne smijat koooo luđak!!! Nema teorije da izdržiš kraj njega a da i ti ne pukneš...mah svašta...ali priznam mu dae zgodan...=D


Neostvarena ljubav,ili tako nešto...hmm...nezz...ovo je Lex ili Držislav Lekić... Nažalost radi mog sranja sam ga odbila od sebe...uglavnom nea veze...možda jednog dana zaboravi kae bilo i budemo barem frendovi...bilo bi mi drago jer mie dečec skroz oke...oh btw sretno s Vandom...


E ovo vam je Mario Mandarić...poznata ličnost pa sam morala naglasit njegovo visočanstvo...loool...anyways najluđe biće koe je hodalo Zemljom!!! I ja ga sjebala...darn! Oh who cares...we will be ...friends? khm khm whatever....


Evo Petre...prva ženska s fisha koju sam upoznala...sva je spaljena...preluda je i baš smo se fino skompale...dobra je ona...ali se neki malo srde na nju...oh well...kaj tu ja mogu...ko voli nek izvoli...XD

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Lea R.C.R.
Sexy Lana Banana
Moj Dado
Antun Retaj
Peace Design
Trebaš dizajn?






Evo nekih spotova od nekih grupa koje volim slušati =D


KoRn-Freak On A Leash


KoRn-Coming Undone


KoRn-Thoughtless


KoRn-Falling Away From Me


KoRn-Word Up


KoRn-Y'All Want A Single


KoRn-Did My Time


KoRn-Blind


KoRn-Alone I Break


KoRn-Here To Stay


KoRn-Rihgt Now


KoRn-A.D.I.D.A.S.


KoRn-Somebody Someone


KoRn-Shoots And Ladders


Amon Amarth-Death In Fire


Amon Amarth-Runes To My Memory


Amon Amarth-The Pursuit Of Vikings

srijeda, 10.10.2007.

Revenge of the chicken from outer space


Evo obečala sam nastavak ovog Kuriđa pa svi koji vole nek izvole...ali ima i treći nastavak... :smjeh:



| - 20:27 - ...komentiraj me.... (0) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.