veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje ćete naći sve o kućnim ljubimcima!!!!!!!!!!!
Ja sam Lucija. Obožavam životinje, i o njima ću i na ovom blogu pisat! Ja Imam hrčka,kornjaču,psa i četiri mačke! Ako netko želi saznati nešo više o ljubimcima neka ostavi komentar i ja ću o njima objaviti sve što znam!Tu sam vam neke slikice od mojih ljubimaca!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

by: gadura

SLIKE(još slika stiže uskoro)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NEŠTO O MENI

Nadimci:Luce,Kokoscrycry

Best frendice:Ivana,Iva,Matea i Lucija................Tina,Klara........Lucia

Naj jelo:pizza ,musaka.....
Naj piće:voda

Kad narastem:bit ću tvdead(šala), ne znam

Msn:luce_us5_4ever.hotmail.com
Skype:nedam

Slušam:rock,pop,hip hop ...........(sve smo ne cajke i techno)

Imam još jedan blog na bloggeru.ba o najboljoj grupi Us5 cerekcerekcerekcerekcerekmoj prvi blog

Ako je ikako moguće da svima kojima posluže moji podaci da mi to napišu u komovima(tak da znam radim li blog bezveze i služi li za šta)rolleyesroflroflroflroflroflroflrofl

srijeda, 13.02.2008.

PRVI POST!!!!!!!

Hy,ljudeki predstavila sam vam se u boxu, ale evo opet ja sam Lucija......................................pisat ću o kućnim ljubimcima.........i o svojim iskustvima s njima! Heh,započetak da vas upoznam s mojim ljubimcim:

REX-njemački ovčar,jako neatašan pas,pobjegao je već nekoliko puta(al uvijek se vrati)mouthwash, star je oko 2 godine, voli se igrat i natjeravat zečeve,nikada nije ugrizao nikoga, ne podnosi mačke!

Gospodin Hrčković(to mu je ime)- e to je moj mali slatki hrčak, jako je izbirljiv što se tiče hrane jede samo zelenu salatu i suncokretove sijemenke, obožava gristi sve moje knjige i sve što je gumeno(pojeo mi je gumbe na tipkovnici), stalno mi se
zavlači u majicu .........

Koni-to mi je kornjača,ona je izuzetno sramežljiva,ali za razliku od g.hrčkovića ona jede i previše, užasno je proždrljiva jede sve šta vidi čak i kamenje ...................................


TO bi bilo to , sutra opet pišem post..........poZZZZZZZZZZ wavemah



| komentari (0) | print | # | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.