Zrno gorušicino

11.03.2009., srijeda

dakle, ništa bez problema... naravno, oni koji me znaju (bar preko bloga) shvaćaju da je to moja svakodnevica... na žalost :(
ima i lijepih i ružnih stvari- ne želim lagati, jer radujem se lijepima, a s ružnima se borim...
lijepa je vijest da idem sutra ranom zorom za Trogir- državni eko-kviz (malo ću biti faca i stah i trepet, ali dobro...), a onda jedna od stvari koje me muče unazad dva tjedna- dobila sam poziv kao svjedok na sudu za bivšu učenicu (oni koji me čitaju možda se sjećaju učenice koju sam izvukla na popravku)... dijete (16god) prijavila je mamu za zlostavljanje nakon što ju je mama šamarom pokušala odvratiti od homoseksualne veze... no da priča nije baš bezazlena (nemam ništa ni za a ni protiv homo veza), stvar je u tome da je dijete pokušalo dva suicida, napustila školu i tražila da ide u dom; tamo je našla društvo za provaljivanje u kiosk, aute i premlaćivaje baka... uz to je žiletom se izrezala po rukama i bedrima... STRAŠNO!!!! Mama čim je ušla u učionicu za informacije- briznula u plač! Na facebooku mi se javili učenici toga razreda (moji bivši) i žele doći u ponedjeljak na sud kad je rasprava- za moralnu potporu i da s malom stupe u kontak... dodirnulo me to jako...
Uz svoje probleme.... još i tuđi....a ja trebam dati svoje mišljenje...
****
PROPOVIJED ZA RAZBOJNIKE

Dok je prelazio granicu, nekog je svećenika presrela razbojnička družba. Razbojnici ga okruže, a njihov vođa reče:
- Sad ćeš održati propovijed, ali takvu da bude nama po volji!
Svećenik shvati svoj položaj. Ne održim li propovijed sa mnom je gotovo, pomisli.
U sebi se pomoli svetom Bartolomeju, zaštitiku svih nevoljnika, te se popne na panj kao da je propovjedaonica. Razbojnici su skinuli kape i napeto čekali da progovori.
- Vaš život sliči Isusovu životu - otpočne svećenik.
- Kako to? - pitaju razbojnici.
- Pa tako - odvrati svećenik - što je Isus rođen kao siromah, a i vas nije zapalo bogatstvo. On je u mladim godinama pomagao svetom Josipu pri tesarenju. I vi ste morali raditi, inače bi vas otac istukao. Kad je Isus odrastao, lutao je zemljom. Poput Njega, i vi ste malo ovdje, malo ondje. Isusa su uhitili, a i vi niste bili lišeni toga. Njega su razapeli na križ, dok vas čekaju vješala. Isus je sišao nad pakao, kamo ćete i vi dospjeti.
No, kako vas se svidjela moja propovijed?
- Dobra je bila - odgovore razbojnici, a njihov vođa tutne mu u ruke kesicu zlata.
Kad se dovoljno udaljio, svećenik se okrene i vikne:
- Jedno sam vam zaboravio reći: ISUS JE UZAŠAO NA NEBO, ALI VI NEĆETE!
Poljska narodna priča


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.