utorak, 15.01.2008.

Škola

Oj, zdrav-po svima!!!! Evo, počela škola, počele zadaće (blablablablamadmadcrycry) i opet buđenje, pažnja na vrijeme... Ma nek ode sve to hell. Evo, prvi dan je bio pak normalan, no danas sam istukao ,,frenda'' iz razreda jer mi je vrijedao curu. Bili smo na pred engleskim, a kraj nas je bio D. razred. Pričao sam s PRAVIM frendom dok ovaj nije počeo pričat o Rebecci. Nabio sam ga i dobio je u glavu, a ja nisam ni dodirnut bio. Rekao sam mu pred profesoricom da ću ga razapet i j... mu mater. Sad će ubuduće pazit šta priča... A ni nakon škole ga nisam vidio vani... A dosta o tome... Na staru sam bio vani, i pazite ovo, držao sam petarde u sestrinoj torbi i ,,čudno su se zapalile'' i uništile torbu i spalile jaknu (eekeeknoheadbang) I najvaznije... Frendovi su ljuti na mene i moju curu jer ih je nazvala djetinjastim (među njima je i Vuks)... Mislim, ljuti su najvise na nju... A meni to smeta... I to je uglavnom to... Vidimo se uskoro!!!

- 18:41 - komentari (5) - print - Škola -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.