RUMČIĆ

29.01.2006., nedjelja

BUBE SU U GLAVI FAKIN ŠIT AAAAAAAAAAAAAAA

Neka me zgoda danas opet podsjetila na mnoštvo bezveznih i banalnih stvari oko kojih ljudi diže prašinu.Eto danas su se skoro dvojica prijatelja, koji su bili malo pod čokom, potukla oko teme tko može više popiti.-NEVJEROJATNO (a to je tek jedna od trilijun svakodnevnih , a kamo li nekih težih situacija)-Kad čovjek malo promatra svijet iz jedne perspektive otvorenih očiju i čiste pameti(bez predrasuda) vidi oko kakvih se bezvezarija ljudi "kolju".Pa zar je želja za samodokazivanjem vrednija od prijateljstva??? PO MOJE-NE. Za mene stvar jača od prijateljstva može biti samo smrt, ili želja prijatelja da se rastanemo.Ali on če za mene još biti prijatelj.U životu toliko je puno loših stvari da nebi trebali zanemarivati one rijetke ali dobre.E,a ja sam promislio pa takve situacije uzimam kao temu za moje pisanje(koliko ču samo knjiga napisati)
Ja se držim one: "sugsesful hills are here to stay,
everithing must be this way".
Sudbina se nemože izbrisati- što znači da čovjek ne može ništa promjeniti- pa se zato netreba previše živcirati bezveze. Ali znate vjerojatno da su jedine dvije stvari koje su nemjerljive:veličina svemira, i ljudska glupost.
Za bogove vina treba živjeti, obrede stare oživjeti, piti ko Dioniz vino do besvijesti, i časno od ljubavi umrijeti !!!!!!!!!!-citat moje glave-

<< Arhiva >>