RUMČIĆ

28.01.2006., subota

"Crna kronika"

Evo danas sam bolje raspoložen pa ču se dotaknuti par tema koje mi znaju dignut živac, iako baš i nisam tip kojemu se lako dignu živci. Eto prvo ču dotaknuti karikaturiste koje istjeruju iz svojih prostora i tako im otimaju kruh koji baš i nije lak.
Pa ljudi recite mi koja to pamet vodi one gore da tako nepromišljeno zatiru kulturu , koja ne samo da je oku ugodna nego je i neki pokazatelj opće razine svijesti. Zatiranje kulture općenito zatiranje je našeg identiteta, tj. to je brisanje naše osobne iskaznice koju, za razliku od nas, svaka druga država ljubomorno čuva , održava , obnavlja, vodi na viši nivo…" A, ne, ne. Što će nama karikature", možda si misle oni gore "što će nama kultura, jezik…odnosno ma boli me kurac za cijelu lijepu našu ajmo je prodati pa podijeliti zaradu". Baš me zanima da li se netko sjetio svih onih koji su 90-ih pali za ovo što imamo sada ??? A u stvari ja ih na neki način i razumijem. Pa nisu oni ratovali već netko drugi-nisam ni ja jer sam pre mlad-tim ih više razumijem. Treba ući u EU jer tuđe je bolje , treba prodati hrvatsku i pričati EU jezikom jer sve je bolje od hrvatskog …. Ma ljudi da oni od alkohola vide dalje od nosa vidjeli bi da živimo u maloj Švici .
Ali dobro ja ih opet razumijem jer ne mogu neliberalno, konzervativno, nedemokratsko, nerealno, egoističko, necivilizirano, alkoholičarsko uravnoteženi ljudi s elementima crnog humora voditi ni gostionu a kamo li državu.
Eto ja sam istresao svoje frustracije a sada to učinite i vi .Sljedeća tema biti će veselija………..a možda i ne………….

<< Arhiva >>