RUMČIĆ

28.01.2006., subota

Petak je, pije sve

Pozdrav svim blogerima!!!pošto sam se danas, eto odrekao petka,a moji otišli na spavanje odlučih si kreirati ovaj blog. Malo se osječam ko smrt na dopustu, jer sam juče zaglibio u lokalnoj kavani u kojoj smo ja i kompa ispijali poveče količine piva,ali prolazi sve...
Trenutno ni sam neznam o čemu bi laprdao jer ni sam nisam znao da ču danas otvoriti blog.
Ali eto petak je, pije sve, a ja kod kuće sam,
gledam u ekran plav,...
Nevjerojatno je dosadno u ova četiri zida, a tako bi volio ići malo van, a opet neda mi se iz ove kuće dosadne ko ponedjeljak na tv-u neka sranja, vani hladno, melalkonija u zraku auuuuuuuuu.
Sada mi se probudila želja za kritiziranjem, ali imam takvu blokadu u glavi da neznam šta bi kritizirao.
IMA KO KAKVU IDEJU.

<< Arhiva >>