Gorf Grogmug

utorak, 18.07.2006.

Uf, taj mamurluk...

Mrzim orke!
Istina, nisu oni krivi kaj me danas boli glava, nemrem podnijet svjetlo, a u želucu mi oluja. Al ipak ih mrzim. Nisam ni slutio da patuljci, koji inače jako dobro podnose alkohol, čak i onu groznu mješavinu rakije i jabukovače u Starom Podrumu mogu imati takav mamurluk. Stvarno sam pretjerao sinoć.party Još kad se sjetim da danas navečer moram čuvati Zapadna vrata umjesto da idem u patrolu s braćom, još mi je gore.
Zapadna vrata! Pa tamo ni miševi ne prolaze! Najdosadnija stražarnica u cijelom Adbaru. I baš mene, i to baš danas zapadne čuvanje tih vrata. Jedina nada mi je da će možda Bolig i Herno čuvati vrata sa mnom, s njima nikad nije dosadno. Al trebao bih s Boligom ozbiljno razgovarat, da nije bilo njega jučer u krčmi, ne bi mene danas tolko bolila glava. Možda ga i ranije sretnem, ako se udostoji ustat i doći na vježbalište. Što me upravo sjetilo, moram i sjekiru očistit...

18.07.2006. u 11:31 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Bit će govora...

...o mnogo zlata i ponešto srebra.

Moja malenkost

Hehe, kužite, malenkost, hehe!

Počujte

Ovo je pjesma mog omiljenog benda Cripples and Psychos - and two pretty elves:

The gold song

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some silver!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some steel!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some ore!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some mithral!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some iron!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some more silver!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

Gold!