Gordian Wolf

14.05.2015., četvrtak

KABBALAH - PRAKTICNA PRIMJENA





DUHOVNO PODUZETNISTVO:


Temelj kabalisticke duhovnosti je potreba za akcijom i rezultatima u vidljivom, materijalnom svijetu. Utjecaj na zivot i svijet je ujedno i svrha postojanja u materijalnom obliku, i nacin kojim se druga bica poticu na rast i evoluciju.

Postoje tri osnovna tipa poduzetnistva, gledano iz kuta duhovnosti:

1. Klasicno poduzetnistvo - tipicno poduzetnistvo Zapadnog svijeta - karte su na stolu i jedini cilj je stvaranje novog proizvoda koji ce kreirati profit. Materijalna nagrada je jedini motiv. Zapadni svijet je prepun takvih primjera i ljudi koji idu na posao radi posla, poslovnih ljudi koji van stvaranja profita ne vide motivaciju niti svrhu, jer stvaranje zarade je samo sebi smisao. Rezultat takvog stava stvara osjecaj ispraznosti i besmislenosti kod osobe koja je uhvacena u taj zacarani krug, i to za sobom povlaci ostale posljedice po osobu a i njenu okolinu. Profit se moze davati i kao pomoc, i time djelomicno stvoriti osjecaj smisla kod poduzetnika, no generalno sam posao je taj koji mu stvara osjecaj ispraznosti.

2. Socijalno poduzetnistvo - relativno novi nacin poslovanja, koji pokazuje veliku zelju da se slomi status quo, no ima i veliki problem, jer mijesa profitabilnost sa zivotom. Zelja tih projekata je pomoc ljudima i svijetu da se promijene na bolje, pri tom gubeci vlastitu pogonsku energiju u nedostatku novaca, zaduzivanju i nedostatku energije da se projekti zavrse, posto baza nije profitabilna, a ciljevi nisu uskladjeni sa ekonomskim zakonima.

3. Duhovno poduzetnistvo - uspjesan odgovor na prva dva modela. Ovdje se stvara poslovni model koji je profitabilan, ali istovremeno radi promjenu u svijetu, koja se prizeljkuje, vac prema percepciji onoga tko je pokrenuo projekt. Osoba koja je pokrenula takav posao je motivirana i iznutra ispunjena smislom i zeljom da ucini nesto dobro u svijetu, i utjece na ljude u pozitivnom smislu. Profit se koristi vise nacina koji dovode do ispunjenja, ili nazad u ulaganje u taj posao, ili kao davanje okolini, ili u osobnu potrosnju, pri cemu se osoba u samom poslu kojeg vodi osjeca ispunjena, i time ne upada u lose emotivne i potrosacke obrasce, koji je ostecuju, poput slucajeva iz klasicnog poduzetnistva.

Kabala na primjerima iz Tore pokazuje da je posljednji model, jedini dugorocno uspjesan nacin poslovanja, rada i zivota.





TEHNIKE MEDITACIJE:


Meni izuzetno logicne i mocne meditacije (ako se uopce mogu nazvati meditacijama), bazirane na zidovskoj Kabali, su slijedece:

A. DISANJE:

Bilo gdje i bilo kada, mozes se fokusirati na svoje disanje, i zamisliti osnovni koncept po kojem funkcioniras - svaki udisaj je primanje zivotne energije, a svaki izdisaj je davanje sebe svijetu. Fokusiranjem na primanje i davanje, osvijestavas funkcionalnost svog duha i tijela, stvari u glavi sjedaju na prirodno mjesto i energija konstantno raste.


B. ZIDOVSKA MEDITACIJA:

Prilicno mocna tehnika programiranja vlastita uma, potpuno drukciji koncept od istocnjackih tehnika praznjenja uma. Slicne meditacije se primjenjuju i u antickoj Grckoj, odakle i dolazi definicija "meditiranja o problemu". Temelj meditacije je fokus na zeljenu ideju, naravno, u tisini, osami i poticajnom okruzenju. Ne samo da se logicki apsorbira ideja, vec se stvori emotivna povezanost, jer je glavni pokretac ideje emocija (EMOTION - energy in motion) - kad se osoba emotivno poveze sa idejom, tada ideja postaje dio licnosti, i tada se stvari zaista dogadjaju.

Tri komponente su elementi ovog tipa meditacije:

1. - mudrost - koncentriranje na frazu/ideju koja se zeli shvatiti/absorbirati - ne smije se dozvoliti utjecaj drugih misli, vec je potrebno dovoljno dugo se koncentrirati na zeljenu ideju, glasnije je ponavljajuci, ukoliko se pojave misli koje odvlace paznju. Nakon par minuta, ova faza prelazi u drugu fazu.

2. - razumijevanje - ideja se pocinje siriti, sada se smije dozvoliti utjecaj drugih misli, koje se vezu u odnos sa idejom. Otvaraju se razni nivoi ideje, i pocinje se shvacati dubina i viseslojnost ideje na koju se meditira. U minuti se pojavljuje emotivno uzbudjenje vezano za ideju, i time se dolazi u trecu fazu meditacije.

3. - povezivanje - nastavkom kontempliranja o detaljima ideje, stvara se emotivna povezanost. Pojavljuje se uzbudjenje pri pomisli na primjenu ideje u zivotu. Ideja postaje osobna, vlastita i intimna, i osoba bi trebala osjecati motiviranost da primjeni ideju. Taj osjecaj motivacije se sada moze odrzati i nakon meditacije, ideja postaje dio licnosti i time se moze materijalizirati u stvarnosti.


C. DUHOVNA KONVERZACIJA:

I ova tehnika zahtijeva osamu, tamnu i smirenu okolinu.
Osoba se treba osloboditi nelagode da glasno razgovarati sa samom sobom. U isto vrijeme, potrebna je senzibilnost i strpljivost, da bi se osjetio odgovor koji slijedi na postavljeno pitanje.
Posto je svatko dio kreacije, i svaciji put je individualan i drugaciji, unatoc zajednickim temeljnim osobinama, tako se i svi odgovori nalaze u okolini, i u nama samima.
Potrebno je postaviti pitanje, osluskivati i cekati odgovor. Odgovor ce svakako stici, no oblici u kojima on stize mogu biti razliciti.
Sto je osoba senzibilnija i cistija od ometanja, to ce lakse dozivjeti odgovore na svoja pitanja.




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.