Gordi

subota, 25.07.2009.

Riječi

Joni Mitchell-A Case of You



Riječi istine 1:

ONA jedna iz mladosti:
« I ti bi mene ostavio da ja sad zatrudnim ?! «
ON:
« Naravno ! Ta spavali smo više puta nego što se dana poznajemo ! «
ONA:
« Ma ti nisi normalan ! Kako mi možeš tako nešto reći «
ON:
« A lijepo i pristojno kao što si čula «
ONA:
« Ti stvarno nisi normalan ! « prezrivo ga pogleda, okrene se i ode.

xxx

ONA jedna druga iz mladosti:
« Trudna sam ! «
ON
« Kako ? « reče nakon kratkog razmišljanja
ONA:
« A kako se ostaje trudna. Jesi ti normalan ?
Ostaneš il neostaneš trudna nakon sexa sa nekim «
ON:
« Znam dušo, a sa kim si ti ostala trudna «
ONA:
« Pa ...sa njim « čulo se priznanje
« Ajde budi normalan, ne radi scene «

xxx

ONA jedna treća iz mladosti:
« Htio si svršit u meni ! « vrištao je glas njegove drage
ON:
« Pa godinama smo zajedno hajdemo napraviti ... nešto lijepo « držao se za mjesto za koje je do tad mislio da nemože biti slomljeno
ONA:
« Pa ti nisi normalan ! Gdje baš sad ! Vidiš kakva su vremena ! « vrištao je i dalje glas njegove drage
ON:
« A nego kad ?! « sve što je bilo nesalomljivo ostalo je takovo i dalje zaključi on sretno nakon što je bol minula
ONA:
« Ma ti stvarno nisi normalan ! « zaključi ona pametno

Riječi istine 2:

ON:
« Ništa od toga što sam ti rekao nije istina. Kad malo bolje ramislim, samo sam te zavodio cijelo vrijeme. Morao sam doći do tebe. Baš morao. Pretjerao sam ...jelda? «
ONA njegova:
« Ti nisi normalan . «
ON:
« Ne mogu ti opisati kako ? ni zašto ? ali sam imao ogromnu želju imati dijete s tobom «
ONA njegova:
« Ti stvarno nisi normalan « govorila je sa pogledom koji je istvremeno bio pun mržnje i ljubavi.
ON:
« Al imam dijete s tobom « reče on misleći kako je ono najbolje dobio s najvećom i jedinom laži svog života.

Riječi istine 3a:

ON:
« Znaš da te volim pa i da jesi trudna ja se samo mogu radovati tome « govorio je siguran u sebe
« Hoćeš li se udati za mene ? «
ONA:
« Jesi ti normalan ?! « zvučalo je nešto između ljubavi i imam muža.
ON:
« Samo da znaš napravio bih puno toga za tebe « reče uz osmjeh

Riječi istine 3b:

Kad je spoznao da je on ustvari drugi, a to je onaj koji je između prvog i trećeg, jedino čega se uplašio bila je spoznaja od moguće istine.
Zaključio je matematičkom točnošću -
" Ako je prvi uvijek prvi - onda su svi ostali nakon njega, a to dakle znači
da mogu biti drugi, a novi može biti treći, a onda mogu biti i dvadestet drugi, a novi dvadeset treći...a onda boga mi mogu biti i trideset drugi,
a novi ... "
Tako je mrzio što mu matematika ide tako dobro.
« Pa ti si stvarno idiot ! I to velik ! Ti stvarno nisi normalan ! «
reče ON samom sebi gledajući se u ogledalu.
Onda je sjeo i napisao joj lijepo i pristojno:
« Odlazim ti «

xxx

« Naravno da se scene mijenjaju. Interijeri su različiti « nadahnuto je objašnjavao pisac baš sve što mu je bilo u glavi.
« Ma bravo ! Bravo ! « tapšali su ga po ramenu svi. Baš svi.


Kenny Rogers - Lady
- 01:52 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>