25.08.2005., četvrtak

Pojavi se tako nenadano....

. Pojave se tako iznenada neke osobe, milog lica a da se i nenadate da ce vam uci u zivot i zainteresovati vas svojom pojavom. Naizgled tiho, nenapadno, dodju i postanu preokupacija vasih misli.
Desava se to kad najmanje ocekujete, ali uvek prepoznate da je to bas ta osoba. Jednostavno, na prvi pogled, na prvi kontakt. Nekakva cudna energija se javi, uspostavi se “veza”, nevidljiva, ali tako cvrsta da je nemoguce zanemariti je. Tesko je u tim prvim trenucima dati opipljive dokaze da je to bas to, ali osecaj je ipak nepogresiv svedok te situacije i stanja u koje dolazim tada.
Uvek je to nenametljivo pojavljivanje, bez mnogo reci, sa malo gestova. Kao da kaze: “evo me tu sam! Pojavila sam se, od sad pa nadalje, racunaj na mene! “
Da bih proverio tezu da li je to tako i da li je to moguce izbeci, pokusao sam da se oduprem u takvim prilikama i da ignorisem tu nevidljivu silu koja deluje kao magnet. Neki to nazivaju sudbinom, tj. neminovnoscu i ne zamaraju se dubljim analizama. Ja ne mogu tako i pokusavam da pazljivim preispitivanjem date situacije utvrdim sta je to tacno. Nisam od onih koji se prepustaju dogadjajima i sitaucijama da ih nose, bez obzira u kom pravcu, vec se trudim da aktivno ucestvujem i kanalisem desavanja, da ne budem samo objekat oko koga se desava. I ovom prilikom sam to ucinio, pokusao da kazem ne i da se ponasam kao da je to moja uobrazilja. Bukvalno sam postavio u glavi kontra tezu i resio da se oduprem svesno i krajnje racionalno magnetnim silama koje su me privlacile ka toj osobi. Odupirao sam se mislima koje su bez moje volje sve vise bile usmerene ka njoj. I na kraju, dosao sam u fazu kada sam shvatio da sam veci deo dana proveo u raznoraznim razmisljanjima, dijalozima i monolozima, razlicitim situacijama a sve to je bio misaoni proces, bez ikakvog aktivnog ucestvovanja te osobe.! A dodatak je bio i da su snovi poceli da se ispunjavaju slicnim mislima. Pa naravno, to je vec sve objasnio cika Frojd, potiskivanje svesnog, i sta snovi kazuju, samo ako ih pazljivo pamtite a zatim analizirate. Ma vise nisam imao dileme, osecao sam se kao opsednut. Racionalno, nije bilo preterano razloga za to, jer osoba koja je zaposela moj um nije preterano cinila tu situaciju takvom, cak je delovala uzdrzano i nije davala mnogo povoda, opirao sam se svesno tome, pokusavao da sto manje provodim vremena u prisustvu njenom, da nadjem nesto sto ce mi odvuci paznju, misli od nje, nalazio razlicite obaveze i poslove koji bi pomogli kao terapija za odagnavanje tih misli, ali je bilo slicno kao i sa dijetama-cim prestanete sa gladovanjem, apetit i pomisao na hranu se utrostruci! Potiskivanje tesko da donosi dobre rezultate!
U takvim desavanjima, tesko je izdvojiti sta je to presudno za takvu vrstu privlacnosti, jer srecem dosta ljudi, upoznajem ih i stupam u slicne kontakte – prijateljske, poslovne, neobavezne, po prirodi posla tokom godine vrlo cesto, ali se ne ovako nesto ne desava stalno vec samo ...... e, TO – desava se samo u izuzetim prilikama i prema pojedinim osobama ali zasto bas prema njima? Vecina ih prodje nezapazeno a objektivno su i lepsi i zanimljiviji i pametniji! I onda u jednom trenutku se pojavi neko ko privuce svu mogucu paznju, moglo bi se reci nicim izavanu! Tu i lezi najveca zanimljivost svega! Nista konkretno a opet sve je tu! Sile privlacenja su toliko jake da je nemoguce izdvojiti bilo sta kao posebno a sve zajedno je u stvari jedno uzaludno odupiranje. Naravno da su prisutne velike dileme, sta uciniti, tj. da li to osecanje saopstiti direktno i nedvosmisleno, pri cemu je prisutan strah od moguceg kvarenja tog stanja. Da, uvek taj prokleti strah sto zivotu kalja obraz cesto! Ocito je da je ovo osecanje prijatno, mada je stanje pomalo optrecujuce i uznemirujuce, nedefinisano i neizvesno ali ipak podize adrenalin, pa je zelja da se produzi dokle god moze, ipak jaca.
Zato i ne cinim nista da bih ga promenio i poremetio, vec krajnje sebicno produzavam i uzivam u specificnoj prijatnosti takve neizvesnosti po cenu da ipak ostane tako nedoreceno i zamagljeno. Pa nece to biti ni prvi a nadam se ni poslednji put da sam mozda nesto vredno propustio u zivotu. Ipak necu uciniti taj iskorak koji bi znacio prelaz preko zamisljene crvene linije koja oznacava neku sledecu fazu sa predvidivim ishodom. Siguran sam da je ovako bolje!
I jos da dodam – iskustvo steknes kad ti vise nije potrebno!


- 12:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Sta mislim i sta mi se desava....
Kopiranje i umnozavanje je pozeljno i potrebno.
Komentare, dobronamerne kao i one druge prihvatam, pod uslovom da su korisni i odgovarajuci. Prihvatam i licnu prepisku.

Free Website Counter
Free Website Counter


NAJLEPSA LJUBAVNA PESMA
Ne vjeruj u moje stihove i rime,
Kad ti kažu, draga, da te silno volim,
U trenutku svakom da se za te molim
I da ti u stabla urezujem ime-

Ne vjeruj! No kasno, kad se mjesec javi
I prelije srmom vrh modrijeh krša,
Tamo gdje u grmu proljeće leprša
I gdje slatko spava naš jorgovan plavi,

Dođi, čekaću te! U časima tijem,
Kad na grudi moje priljubiš se čvršće,
Osjetiš li, draga, da mi tijelo dršće,
I da silno gorim ognjevima svijem,

Tada vjeruj meni, i ne pitaj više!
Jer istinska ljubav za riječi ne zna;
Ona samo plamti, silna, neoprezna,
Niti mari, draga, da stihove piše.
A. Santic



"Kada bi Bog kaznjavao
za svako ucinjeno zlo,
ne bi na zemlji ostalo
ni jedno zivo bice"
Mesa Selimovic

"Iskrenost je uverenje da govorimo istinu,
a ko u to moze biti uveren?"
Mesa Selimovic