Zbog tvoje ljubavi ...

26 listopad 2007

Plešemo u mraku, duboka noć je,
Uzimam tvoje srce, čvrsto te držim u zagrljaju.
Dodiri puni emocija, dodiruješ moju kožu,
tražim DA MI sve to ponoviš ponovno što si radila.
Prelijep osjećaj, ne misli DA sve mogu zadržati u sebi,
ja ti moram reći što je to što me NE pušta od tebe.
To je tvoja ljubav, učinila je nešto od mene,
čini MI se Kao DA je prošla kroz mene,
NE mogu se nikako zadovoljiti, I ako Se pitaš o zvijezdama iznad nas,
one su TU zbog tvoje ljubavi.
Bolje nego što Sam bio, više nego što jesam,
I sve što se dogodilo uzevši te za ruku,
I TKO Sam ja sada, sad Sam Ono što Sam htio biti,
I sad kad smo zajedno jači Sam nego ikada, sretan Sam I slobodan.
Prekrasnog li osjećaja,
neznam DA li to sve mogu zadržati u sebi,
Ali ako me pitaju zašto Sam se promijenio,
dovoljno će biti DA kažem Tvoje ime uz osmijeh na mom licu.
Sve zbog tvoje ljubavi,
nešto je učinila od mene,
učinila je sretnog čovjeka.

<< Arhiva >>