Jedinstven i Sretan ...

26 listopad 2007

Volim kad MI stojiš na putu,
I NE želiš se pomaknuti dok NE dobiješ poljubac
I kako MI govoriš DA je moje ime tako slatko
na tvojim usnama dok Ga izgovaraš,
volim način na koji me grliš svojim očima,
grliš me tako čvrsto DA se pomaknuti NE mogu,
Kao DA sve što Sam znao do sada bila je laž,
a ti si najjednostavnija istina.
Da li je to San ili je stvarnost ?
sve što znam jest DA me ti činiš jedinstvenim I sretnim.
Volim kako MI ugodno dodiruješ kožu,
Kao DA dotičeš krila leptira.
Volio bih DA se zaključamo u sobu I DA vrijeme stane,
Ali stvarnost je drugačija I ta mogućnost NE postoji.
Nikada nikome nisam dozvolio DA MI se toliko približi,
uvijek Sam se bojao,
Ali ti si srušila sve zidove I ja se I dalje osjećam sigurnim.
Sve što znam jest
DA me ti činiš jedinstvenim I sretnim.

<< Arhiva >>