siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


ComMeNts..?..

Opis bloga

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

o jebenim sranjima u mojem životu!!!jebote i pičku od tine!!
i rečite ak je dizajn bez veze!!!!!!!!!!!!!!

..my life..

no ja sam mato,žifim malo u vž,malo v čakovcu,pa malo f kc...
no ugl.volim pit jer sam celi dan na pivi..od jutra pa do drugog jutra..a jebigaparty,volim tulume,jenu curu,neke grupe...
sve kaj mladi vole i ne vole...ovaj je blog delan iz dosadee.eh.
iam 15 godina(PUNIH),..volim onaj jebeni lokal hrast..daa..
jer mi tak ovek daju neke besplatno za pit...smokinparty
ne volim retardirane čopeke jer su glupi...
sviram gitaru i bubnjeva u 3 benda,..koji kuš je anonimcima???
jebote...hm..i nek neam f komekima neke bezvezarije kao npr.ono s pošalji ovaj sms...blablablablablablablablaheadbang
ko bu mi to ostavljal nek se jebe s kokošima f kokošinjcu i s kravama f štali...okej??????i ko ne koPča je glupludludblabla
i nečem da mi dolaze one grde babe.kaj ti pričaju neke perverzne priče!!!!
BOKAČ!mah

A.C.A.B.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Car:thumbup
Image Hosted by ImageShack.us


marte:beljroflcool
Image Hosted by ImageShack.us







ponedjeljak, 07.01.2008.

..murja..

jučer je bilo ludilo!!!ja,hrč,gužvek i črni smo išli iza jene zgrade piti i pušit i dojde murja i mene i gužveka su posvtilili s onim glupim debilnim lampama i pita mene jen murjak:
a ti si taj?a ja njemu:koji taj??..i onda su pitali kolko god imamo i kaj delamo tu i zake smo tu...blablablablazijev
..debili grdi-..a pita ovaj jen debeli mene:kaj to pušim od cigareta???a njemu velim da ni sam neznam..eh i onda su nas debili sterali...jebigaa..a neam pojma zake al iaml sam ful osječaj da sam im sumnjivi..i onda smo mi otišli a oni su buljili za nama..onda smo otišli tam na jen trg i tam po još par čopeki da idemo k miji na partypartysmokin..a meni se baš ni dalo..nije mi se išlo zbog klare...ona je napaljena na mene a ja na nju ne pa nisam baš za party kad je ona tam di jeeekeeknamcor..LOL..i otišli smo onda v kišiček jer je delal i nije nam ona koza-roza htela pivo prodati jebemu!headbangheadbangheadbangheadbang!!!
da i ošišal se bumyes..eh sad ne baš ošišal nek me bu ona baba v frizeraju speglala pa bum iaml ravnu kosunaughty..jebiga..dosat mi je več ove..
i idem drugi tj u zg-eb s mijom...jadna nebre sama..moram ja iti s njom,,..i rekla je da bu možda klara išla..e ak ide klara je nejdem..hmm..danas si idem kupiti nowe marte..onak visoke od koljena...yesyesyesnut
hmm..sutra bu mi gitara došla i pem si po nju...lol
trebala je doči tj prije al kad jebiga nije da se kakti neke zakompliciraloblablablablablabla..
ewo napisal sam vam post a vaš zadatak je da komentirate!!!
BOKAČ!!mah
e i pozzdravljam moniku koja mi stalno koma!!!i anu koja mi v svemiu pomaže!!!mahmah

- 10:04 - ...ReCi... (0) - ..Stawi na papir.... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.