Moji linkovi:
HaeRBe:
Image Hosted by ImageShack.us

Art of living:
Lokalno
Image Hosted by ImageShack.us
EU
Image Hosted by ImageShack.us
Globalno
Image Hosted by ImageShack.us

Razno:
Gorilaz

Alati za:
uređivanje bloga:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service i

smještanje sličica:

ImageShack.us Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service i

brojalice:

Fastonlineusers

Freeweblogger

Statcounter i

svašta.

Ja pripadam tebi!

nedjelja, 04.06.2006.

Evo me, tu sam

Nisam jedno vrijeme bio doma, tako da se nisam javljao, ali evo me sada opet ovdje pa nastavljamo dalje.

Već dulje vrijeme razmišljam da li da stavim ovu priču ili ne (mislim sigurno ste ju već negdje vidjeli), ali ipak ako i jedan od vas ne zna za nju bit će opravdano njezino postavljanje na ovu stranicu.

SOKRAT I TRI SITA

Dođe mudracu Sokratu neki čovjek i reče:
“Čuj, moram ti nešto reći o tvome prijatelju!”.
“Čekaj malo”, prekine ga mudrac Sokrat, “Jesi li to što mi želiš reći prosijao kroz tri sita?”
“Kakva tri sita?” Upita ga čovjek.
“Slušaj me dobro! Prvo je sito, sito istine. Jesi li uvjeren, da je sve što ćeš mi reći istina?"
“Ne, nisam! To sam čuo od drugih”, odgovori čovjek.
“Nakon toga si to morao prosijati kroz drugo sito, sito dobrote. Je li to sve što ćeš mi reći dobro?”
Čovjek pocrveni i odgovori: “Pa, moram priznati da nije.”
“A jesi li mislio na treće sito? Jesi li se pitao da li je korisno to što mi želiš ispričati o mome prijatelju?”, upita ga mudrac Sokrat.
“Je li korisno? Zapravo i nije!” ponovno odgovori čovjek.
“Vidiš”, nastavi mudrac, “Ako to što mi želiš ispričati nije ni istinito, ni dobro, niti korisno, onda to radije zadrži za sebe!”


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

P.S. Otišao sam pogledati što je novo kod Gorušice na blogu i vidim i kod nje "Desideratum". Najprije (kao i Ankh nekoliko postova ranije) pomislim kako je to uzela sa moje stranice, a onda se sjetim da to nije ni njezino ni moje i da je dobro da se takve stvari nalaze na što više mjesta jer oni koji dolaze na njezin blog ne dolaze na moj i obratno. Ima tako nekih stvari koje bi stalno trebalo ponavljati nebi li ušle u našu svijest i postale dio nas. Neki filmovi, knjige, neka muzika ...


04.06.2006. u 21:35 | Reci i ti nešto (4) | Print | Na vrh posta | Na početak stranice

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Poruke

www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wsmah www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wsmah www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wsmah www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wsmah www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wsmah www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wsmah www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wsmah www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wsmah www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws





Statistika kaže da je draga prijatelja posjetilo ovu stranicu puta, a prijatelj(a) boravi trenutno ovdje i ja ga od srca pozdravljam

Ekipa:
AnkAh
Image Hosted by ImageShack.us
AnimalFriend
Image Hosted by ImageShack.us
DaDo
Image Hosted by ImageShack.us
BuBa
Image Hosted by ImageShack.us
AnkAh&B'n'B
Image Hosted by ImageShack.us
Smjesko
Image Hosted by ImageShack.us