..just dream and you'll fly away..

subota, 02.06.2007.

kiss

heyyy....ekipa....
nažalost..šmrc
imam obavijest za vas....


ma nije ništa strašno, ali eto, ispričavam se što nikog ne posjećujem u zadnje vrijeme..
nisam nikoga zaboravila, ali jednostavno ne stignem...
ne gledam ni mejl više!smijeh
puno, puno obaveza sada imam, kako škola, kako dečki, kako izlasci...kad se sve skupi, jako malo sam doma...vjerujem da je tako i kod vas, jer vidim da i VAS nema!!! ;))

kad ljeto završi, čitat ćemo se, prepričavati si ljetne ljubavi i zgode, zgodice....a do tad, nastojat ću ubacit bar post il dva....ak stignem...nut

Image Hosted by ImageShack.us

žao mi je što je dosta ljudi prestalo pisat...
evo,90% ljudi sa moje liste više uopće ne piše?!!
šteta....nemojte i vi tako....da kad se vratim, nema ni vas! e onda ću poslat u qurac ovaj blog ;))

PUSA svima....... užifajte, smokincugateparty, ljeto je naše cerekludrofl


Image Hosted by ImageShack.us

- 21:21 - Imaš neš za reć? (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Dream is my world.
    Goa is my motherland.
    Trance is my religion.
    Flying is my life.
    Yeah, I'm flyin'..


    Image Hosted by ImageShack.us







L!Nk0v!

s0mEthiNg Ab0ut mE

  • Image Hosted by ImageShack.us

    *godine?? ma godine nisu važne, zar ne? ;))
    *radim? neee..samo ljeti, da imam za partijanje i koje putovanjce s ekipicom..
    *slušam? trance, house, d'n'b, soul, reggae, rock (sve osim cajki)..
    *što drugi misle o meni? tko te ne zna, skupo bi te platio!
    *što ja mislim o sebi? zgodna, pametna, neee, nisam umišljena ;)



neki blogichi koje pratim..