..just dream and you'll fly away..

utorak, 16.01.2007.

hmm...izvještaj?

..::hello ....Nowa god!n@smijeh :: malo je reći - bilo je savršeno ;)) baš po mom ukusu....poznata ekipa, dobar set & setting...može li loše završit? partysmokincereknut
neću o detaljima...al da spomenem, bili smo in da club (zgb), zatim stan od frenda koji je malo izvan centra, na Rudešu.... moram priznat, after u stanu mi je bio bolji od samog partija! ne znam što mi se događa, ali, čudno, čudno ;)) cijelu večer smo imali za pročistit nos svega i svačega, tak da nismo izašli iz kuće i cijeli sljedeći dan...NIJE BILO *POTREBE* smijehsmijeh Free Image Hosting at www.ImageShack.us
7 nas je bilo, u početku više, al smo izgubili trojicu negdje;) jedan od te trojice je i dj u 'slobodno' vrijeme - samo ljeti u nekom kafiću na moru pušta ziku, al nije donio mixetu, samo cd-e, bio je previše spaljen da bi išta mixao...

Image Hosted by ImageShack.us

............ajme kad se sjetim što smo sve radili po tom stanu... bolesno.... 'igrali' se samuraja (ima hrpu mačeva, kaciga), glumili scene iz filmova...(pulp fiction - ja umu - sjećate se onog - idem napudrat nosrofl....samo kad ste na brzini vam se takve fiks ideje čine izvrsnima...čak se i rasprava o materijalima, bojama za izradu hlača čini vrlo interesantnom, pogotovo ak ti imaš neku bistru ideju.. dobro, da ne bi bilo da smo se igrali cijelo vrijeme, hihi, plesali smo, uz Wittekinda smo se ful razbili... iskreno, ne sjećam se previše zike, samo onih dijelova kad sam dojurila do kompa pa pročitala s playliste...
sljedeći tjedan je slijedio oporavak, al kak svi više manje živimo u odsutnosti roditelja, nitko nam nije kvocao, jedino me stari tlačio - zašto mu se ne javljam na mob?! a ja sam bila sigurna da sam razgovarala s njim... bila sam i sigurna da sam platila račun u trgovini rofl ...hehe koja bruka - dobro me držala ta brzzzina...
Image Hosted by ImageShack.us
sad se odmaram od svega, posvećujem se svom novom dečku... zajedno smo od cca 15.12., al me previše tlači...nije sa mnom slavio novu jer mu ne odgovara moje društvo, okej, ali već nekoliko dana me ispituje što ja radim s njima, kako se mogu družit s njima (on ne uzima ništa - par puta dimio, povuko i to je to)... ja ne znam kak će uspijeti ova naša veza ako ovako nastavi...nemamo ništa zajedničko, ne sviđa mi se ništa na njemu..hmmm (osim što prejebeno izgleda;) želim se i ja smirit - želim ponekad vikendima ostat mado, s njim, pijuckajući vino..(buhahaha, presmiješno, a?) al nitko mi ne smije dirat frendove, na to sam alergična ;))
...vjerovatno slijedi prekid, ništa novo, mislim da si nećemo previše nedostajati... roflrofl
voljela bi i stavit koju sličicu sa partija jer su mi fora, ili pak sa aftera...al neću jer volim ovu anonimnost, kad bi netko saznao ko sam, morala bih sve izbrisat....žao mi je. pohvala dee jayici, ona je wery, wery hrAbRa a priča o nekim slatkišima, svašta! hihi

- 19:58 - Imaš neš za reć? (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Dream is my world.
    Goa is my motherland.
    Trance is my religion.
    Flying is my life.
    Yeah, I'm flyin'..


    Image Hosted by ImageShack.us







L!Nk0v!

s0mEthiNg Ab0ut mE

  • Image Hosted by ImageShack.us

    *godine?? ma godine nisu važne, zar ne? ;))
    *radim? neee..samo ljeti, da imam za partijanje i koje putovanjce s ekipicom..
    *slušam? trance, house, d'n'b, soul, reggae, rock (sve osim cajki)..
    *što drugi misle o meni? tko te ne zna, skupo bi te platio!
    *što ja mislim o sebi? zgodna, pametna, neee, nisam umišljena ;)



neki blogichi koje pratim..