Design by : *Marija.* // Slika: *DeviantArt.*
< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off

Opis bloga

anarchy.

...na ovom blogu pisat ću o onome što sam pisala i na starom tj. o mom životu i nekim sitnicama.......vaš je zadatak da mi ostavljate komentare.....hvala......

Angle warrior


o meni

ime: antonia
datum rođenja: 14.01.1993.
horoskop: jarac
zanimanje: veterinarski teh.
grad: sisak
ljubav: sretno zauzeta
zaštitni znak: rajfići

Emo

*volim*
-more
-spavati
-ljenčariti
-glazbu
-novce
-smrt
-laž
-dd
-rajfiće
-starke
-marte
-životinje
-guštere

*ne volim*
-buđenje
-umišljenost
-povijest
-politiku
-rad
-kišu
-nagovaranje
-djecu

cat

volim...

betu,manu,enu,luku,palu,doru,
martinu,jopu,teu,niky,dobu,
toš,kileta,davida,robija,ines,
dajanu,moniku,tubića,
didu,đuku,gerina,nonu,
jandru,ivanu,ostatak dd-a......

boy

moj msn :
goom_sk@hotmail.com


...nije da ga slusam, al lik je legenda...

manson

.....ovo su djelovi nekih pjesama koje su me dirnule
i u kojima se govori kako se ja osjećam...........


I've given up...
I'm sick of feeling
is there nothing you can say?
take this all away
I'm suffocating!
tell me what the fuck is wrong with me!
* LP*



I guess that this is where we've come to
if you don't want to then you don't have to
believe me
but I won't be there when you go down
just to you know now, you're on your own now
believe me.
*fort minor*



Something takes a part of me
You and I were meant to be
A cheap f**k for me to lay
Something takes a part of me

Feel’n’ like a freak on a leash
Feel’n’ like I have no release
How many times have I felt disease?
Nothing in my life is free…is free

Sometimes I cannot take this place
Sometimes it's my life I can't taste
Sometimes I cannot feel my face
You'll never see me fall from grace
*korn*

Wings

emo


antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!
antonio grcic je kreten!

antonio ti si stvarno kreten...ja
ne znam s cim sam ja to
zasluzila da se ti tak ponasas
prema meni.....ak jesam....onda OPROSTI.....

fuck

ovo se odnosi na sve one pedercine iz mog razreda......

shit

subota, 01.03.2008.

...2 mjeseca...

evo sam da zabiljezim ovaj dan.....robiju i meni je 2 mjeseca.....ko bi reko....mislila sam da cu brzo odustat od njega kao i sa svakim...al ipak nisam.......ima nes u njemu.....eto mali moj cestitam......

hug

- 14:07 - Komentari (9) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.