< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Tu možete pročitati kako razmišlja jedna plavuša, koja ima... joj, kak se to zove.... ah, da mozaik. zujo
Ha, ha... Ma samo se salim...

A ovo sam vam ja ( fotka je malo glupa):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moj mail vam je
blond_witch@net.hr
javite se...





Web Counter
Web Counter


OVDJE provjerite koliko me poznajete

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


SVAKAKO POGLEDAJTE OVE BLOGOVE:

Ljudovi koje poznajem:

TheDuck - moja najdraza, najotkvacenija, najoriginalnija sestricna smijeh

malacrna

brineta

..Maji bebach... -

Ljudi koje, nazalost, poznajem samo preko bloga:

sveisvasta9
brigitaa
Undying
converse06
Carevi
Ona i opet ona
hippiepeace
Dark Bitch!
raixor




Evo, ja iz znatizelje posvojila nesto... Moram cekati da vidim sto...

O MENI

MOJE IME JE: Valerija
ALI OBIČNO ME ZOVU: Lela ( nadimak je nastao dok sam jos bila u pelenama... rolleyes)
ROĐENA SAM:13.08.1992. ( cetvrtak, 12:00, ako nekoga zanima...)
GODINA IMAM: 14
ZIVIM U: Zagrebu
VOLIM: plavu i ljubicastu (boju), citati, slusati muziku, druzit se s frendovima...
SLUSAM: obozavam glazbu i mogu slusati sve OSIM narodnjaka ( njih stvarno ne podnosim... headbang)
MRZIM: narodnjake ( ali tko voli nek' izvoli, briga me...), ljude koji ne znaju sami razmisljati i ovise o drugima, SKOLU ( naravno) i jos mnogo toga
JA O SEBI KAZEM: nekad znam prebrzo reagirati. Kad sam ljuta najbolje je pustit me na miru. Uzasno sam tvrdoglava. Ako nesto necu onda to necu i tocka.
A PO HOROSKOPU SAM:

MySpace

MySpace




Image hosting

Image hosting




Myspace

Myspace




VVirtuous
AAstonishing
LLoving
EEdgy
RRare
IIntelligent
JJealous
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

MySpace

MySpace



GRAFITI ( DA SE MALO SMIJETE)
smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh

Griješiti je ljudski. Bacati krivicu na druge još je ljudskije.

Čovjek je najsavršenije biće koje može napraviti svaka budala.

Svijet pripada budalama jer su u većini.

Komunizam- svi imaju podjednako nista.

Nikad ne pijem osim kad sam sam ili kad sam u drustvu.

Anarhija- to ti je kad si bogat.

Volim plavu boju zato što je slična crvenoj.
Daltonist

Slom živaca je nasljedan. Dobivamo ga od svoje djece.

Pušenje ti skraćuje cigaretu.

Čovjek bez religije je kao riba bez bicikla.

Ubij, sve zapali, siluj i uništi- VOZI RENT A CAR

Bojim se jedino straha. Ostalog se ne bojim...

Živi život- platit ćeš poslje.

Svinja je očiti primjer reinkarnacije: danas je svinja, sutra je šunka.

Zašto biste se izlagali mamurluku? Ostanite pijani.

Društvo, moram ici doma jest.
Starci će mi srat.

Bistar je. Vidimu se kroz glavu.

Moj dečko je kao slika- treba ga objesiti.

Mene novac i slava ne zanimaju. Zanima me samo novac.

Don't drink & drive, take joint and fly.

Einstan nije imao potomaka jer bi smo inace culi za Zweistane i Dreistane.

Da nije našla muškarca, žena bi pripitomila neku drugu životinju.

Ako vidiš nekoga da se odmara, pomozi mu.

Moj otac ne puši, ne pije, ne ganja žene i ne diše.

Svi mi griješimo. Neki više, neki stalno.

Ne odgodi za sutra ono što možeš za prekosutra.

Neki piju od sreće, neki od tuge, a mi od jutra.

Stalno padam na ispitima.
Proklete stolice.

Mi se borimo protiv alkohola.
Uništavamo ga.

Preljub je kada dvije pogrešne osobe rade pravu stvar.

Živjeti je nezdravo. Tko živi taj i umre.

Tko je peder, tatu ti jebem blesavog?

Živi kao da je svaki dan posljenji i jednog češ dana sigurno biti u pravu.

Only dead teacher is a good teacher.

Agata Christie je mrtva! Tko je to učinio???

Posuđujte novac od pesimista- oni ne očekuju da ga vratite.

Rad je sladak ali ja sam šećaraš.

Bolje šutjeti nego ništa ne reći.

Alkohol je čovjekov najveći neprijatelj.
Samo kukavice bježe od neprijatelja.

Život ne treba shvatiti preozbiljno.
Uostalom, tko se živ iz njega izvukao?

Tko laže taj i krade, tko krade taj i ima, tko ima budi mu prijatelj.

Stvarnost je iluzija uzrokovana nedostatkom alkohola.

smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh

myspace layout

myspace layout



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



MySpace

MySpace



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



image hosting file

image hosting file



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Friendster images

Friendster images



image hosting file

image hosting file



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Images for your blog

Images for your blog



ponedjeljak, 26.02.2007.

NE ZNAM DA LI JE ISTINA, ALI EVO...

Grčko Mastercard vjenčanje cerek cerek cerek

Ovaj frajer će vam se sigurno dopasti! Ovo je istinita priča o grčkom vjenčanju koje je nedavno održano u gradu Astoria, država New York. O njemu su pisale i lokalne novine, a čak ga je i Jay Leno spomenuo u svom talk showu.

Bilo je to veliko vjenčanje s oko 600 uzvanika. Na prijemu, nakon samog čina vjenčanja, mladoženja je izašao na pozornicu i na mikrofon se obratio uzvanicima. Rekao je da se želi svima zahvaliti na dolasku - a mnogi su doputovali čak iz Grčke - i pruženoj podršci na početku nihova zajedničkog života. party party party party party

Posebno se želio zahvaliti svojoj i mladenkinoj obitelji, kao i svome puncu što im je omogućio tako veličenstven prijem. U znak zahvalnosti svima, za sve je pripremio poseban poklon. S donje strane stolice svih uzvanika, uključujući i mladence, nalazila se zaljepljena kuverta.

Rekao je da je to poklon od njega i pozvao ih da je otvore. U svakoj luksuznoj omotnici (izrađenoj od debelog papira ) nalazila se fotografija na sjajnom papiru dimenzija 20 x 25 cm njegove novovjenčane supruge kako se ševi s kumom. eek eek eek eek eek eek

Mladoženja je u njih počeo sumnjati još prije nekoliko tjedana i unajmio privatnog detektiva da ih prati. Nakon što je neko vrijeme stajao u tišini i nekoliko minuta gledao reakcije uzvanika, obratio se zaprepaštenoj gomili rekavši im: "Odoh ja, a vi nastavite slaviti s tom kurvetinom." eek eek eek

Sutradan ujutro razvrgnuo je brak.
Većina ljudi otkazala bi vjenčanje istog trena nakon što bi doznali da ih je partner prevario, ali ovaj frajer je nastavio šaradu kao da je sve u najboljem redu.

Njegova osveta:
Mladenkini roditelji platili su 92.000 dolara za vjenčanje i prijem oko 600 uzvanika, a najbolje od svega, ukaljao je ugled mladenke i kuma pred 600 prijatelja i članova obitelji. Tip ima muda velika kao crkvena zvona. Mislite li da bi od ovoga mogli napraviti "neprocjenjivu" reklamu za MasterCard?

Pokušajmo...
* Fancy prijem za 600 uzvanika - 92.000 dolara
* Fotografije s vjenčanja da se događaj ovjekovječi - 4.000 dolara
* Vjenčanje
* 2-tjedno luksuzno bračno putovanje na otok Mikonos (Grčka) - 8.500 dolara
* Pogled na izraz lica sviju uzvanika kad su vidjeli fotografiju - neprocjenjivo! smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh

Postoje stvari koje se mogu platiti novcem.
Za sve ostalo tu je MASTERCARD.

KISS SVIMA... kiss kiss kiss

- 14:31 - Komentari (80) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.