Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moj život-Moje stvari

saint patrick's day

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Click here to get avatars like this!

nešto o meni:

pozz svima...zovem se Matea na blogu kitty-volim mačke...ja sam vam jedna luda i spaljena cura...uvijek sam za zabavu smijeh i uvijek sam pozitivna...moja glazba je techno i house na prvom mjestu a zatim sve ostalo..ukratko...pusa...

Mini Icons 2 Icons






uvijek sam za:party
lijepo je biti:cerek
jako volim:hrvatska
ponekad sam:burninmad
ovako gledam na život:smokin
uvijek sam:smijeh
za kraj:thumbup


Customize your blog codes



Love Icons # 180245


Love Icons # 185727



MySpace hosted images


Love Icons # 193175


MySpace images


Love Icons # 199867


Customize your blog codes


Love Icons # 224586


Love Icons # 224661





ponedjeljak, 05.02.2007.

SVE IZ MENE...

...onak iskreno ljudi...zaista neznam o čemu da vam pišem...mogla bi pisati otome kao sam sretna što mi je dragi ozdravio,i kako je sad sve suuper!!...no...ipak čemu sve to kad nisu svi sretni...ljudi inače nisu uvijek sretni u ljubavi.mnogi to doživljavaju na neki čudan način...netko uopče ne vjeruje u ljubav,netko je stalno zaljubljen,a netko nažalost...stalno se zaljubi u krive...i to toliko puta se zaljube u krive da već počinju kriviti same sebe...ali to nije tako...niste vi sami krivi...tako odlučuje srce...i to je to...nažalost iz nekih primjera uglavnom se i neke moje frendice zaljube u krive...i najgore je što zavole tog tipa više od svega...i nemogu se više odvojiti od njega...neke su sretne sa tom situacijom da se ništa ne događa i ništa ni neće biti između njih...neke su nesretne i onda stalno plaču i plaču...i nemogu shvatiti zašto je sve tako sjebano...teško je sve to gledati...kako ti frendice praktički umiru iznutra a ti ništa nemožeš učiniti...grozno!!!....i dan prolazi...tjedni pa čak i mjeseci i dalje ništa...i dalje su ili sretne ili nesretne...sve je to normalno...
i sad ponavljam ono što inače govoriš svima...nije jedini...depresija je samo faza...sad u našim godinama...neželim da frendice budu toliko u
kurcu a znam da će se za neko vrijeme tome smijati....uzalud sad tuguju...zaista tuguju bez razloga...nakraju svega si priznaju da su zaljubljene uvijek u krive...i ono strašno...dajte curke to je samo faza...nekad sjebeš vlastitu frendicu i imaš osjećaj da si misle o tebi da si pokvarena kuja...dok te izvana tješe i govore ti da si dobro postupila...no zaista jesam dobro postupila...možda i nisam...ma neznam...teško je gledati frendicu...koja ti je kao seka ....i onak...i dalje je zaljubljena u tog krivog...u mog dragog....i onak želiš joj dati svoje srce...da bude sretna i da sve bude ok...ali jednostavno...ona se smije i grli me... i voli me...znam da me i dalje obožava...i da me voli kao seku...sada sam se i ja pomirila s puno toga zajedno snjom....i sve je ok...sretne smo obje...sve što ovdje piše tako sam mislila prije....trebala sam ovo prije napisat ali jednostavno sad mi je došlo....i tako...neželim da se curke krive zbog nečega što nije istina...
....da ne govorim o frendu....znam da bi život dao za mene....da bi srce iščupo za mene....da bi svaki moj pokret mogao pratiti....da bi mogao disati za mene i tako u nedogled....no jednostavno ja volim njegovog frenda...tužno zar ne....njega volim kao brata...no svaki dan ga moraš gledati onakvog trulog...on bi si najrađe pucao u glavu...znam da bi ali jednostavno..tako je velika njegova ljubav..strašno....no...ja...volim drugog....to je tako i tako će biti....
uvijek sjebeš druge u nečemu...i vlastite frendove...ali to je život...to je tako....i pjeva pjesma od RIHANNE-UNFAITHFUL....oni koji znaju prijevod..to je jednostano moja pjesma...."neželim biti ubojica....i on zna da sam sretna sa jednim drugim dečkom".... nemojte tugovati zbog nečega što nije vrijedno...znam da kad nešto voliš neželiš to izgubiti....ali jednostavno...namjerno to negdje ostavite da više neznate gdje je...možda će tako biti lakše...

- 19:18 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>