Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moj život-Moje stvari

saint patrick's day

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Click here to get avatars like this!

nešto o meni:

pozz svima...zovem se Matea na blogu kitty-volim mačke...ja sam vam jedna luda i spaljena cura...uvijek sam za zabavu smijeh i uvijek sam pozitivna...moja glazba je techno i house na prvom mjestu a zatim sve ostalo..ukratko...pusa...

Mini Icons 2 Icons






uvijek sam za:party
lijepo je biti:cerek
jako volim:hrvatska
ponekad sam:burninmad
ovako gledam na život:smokin
uvijek sam:smijeh
za kraj:thumbup


Customize your blog codes



Love Icons # 180245


Love Icons # 185727



MySpace hosted images


Love Icons # 193175


MySpace images


Love Icons # 199867


Customize your blog codes


Love Icons # 224586


Love Icons # 224661





nedjelja, 05.11.2006.

SVE JE BILO ODLIČNO I ONDA...broke!!!

jučer mi je bio rođkas.proslavila sam ga s frendovima.bilo nam je fakat ok al da smo možda malo duže ostali.dobila sam darove najviše mi se svidio od zadnjih klupa neki medek...fakat je odlično.od jedne frendice sam dobila sliku dečka,fakat lijepo!!!shvaćate ljudi bilo je sve lijepo i krasno...stvarno sam se veselila svom rođkasu...zadnje klupe su me fakat iznenadile i kićo moj best frend!tu sad nailazimo na problem.srela sam dečka i samo me trulo pozdravio.skužila sam da nekaj nije uredu..ali ajde...zabavljala sam se i plesala i bilo mi je stvarno lijepo...dođem doma i odlučim dečku poslati poruku...prije nego što sam mu uopće poslala poruku..dobim poruku od njega da više nemože bit samnom...bila sam malo u bedu!!bilo nam je tako lijepo,bila sam sretna jer smo si stvarno pasali!!oba dvoje smo bili ludi i za akciju.njegovi zagrljaji i njegove slatke puse,..nedostajat će mi to...preći ću preko njega...ali falit će mi njegove lude spike...najgore je to što je upoznao drugu...
baš kada sam pomislila da je sve lijepo.ocjene su mi ok,zabavljam se svakodnevno sa frendovima,bilo mi je tako lijepo sve je lijepo krenulo...i onda jednostavno ti nešto iščupaju iz srca...sada je malo prazno..moje srce..ali preživjet ću!nije jedini...dobro rekao je da želi da budemo frendovi...nadam se da će mo to i biti...neželim snjim prestat komunicirat..shvaćate??...super se držim mislila sam da ću jako cmoljit ali ne...možda to ni nije bila neka ljubav ha??...ali sve je bilo lijepo,i onda jednostavno prazno i prazno i prazno....i prepolovljeno!!?no

- 15:17 - Komentari (9) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>