prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

svašta po malo

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

o meni :

ime: Patricia

nadimci: paty, pačo, malena itd

živim u : Zadru

idem u : 8.b

VOLIM: Zadar, IŽ, cilu IŠKU bandu,
sve svoje prijatelje i prijateljice,
tulume , izlaske, muziku(slušam sve ništ određeno) itd.....

NE VOLIM : umišljene i bezobrazne ljude,
ŠKOLU , nepravdu



ŠKOLSKA PJESMARICA

-ispravljanje jedinica : IGRA BEZ GRANICA
-pokljonjena dvojka: SRCE NIJE KAMEN
- zaključena petica : TI SI NAJBOLJE…
-dan bez škole : ČAROBNO JUTRO
-lov na dvojku : NE ODUSTAJEM
- šalabahter : BLAGO ONOM TKO TE IMA
- prepisivanje zadaće : IZ DANA U DAN
-ljetni praznici : NOSTALGIJA
- odgovaranje pred ploćom : SAMO ŠUTI
- učenje za test : TISUĆU I JEDNA NOĆ
-veliki odmor : TO JE VRIJEDILO ČEKATI
-ispričnica: IMAM SVE AL TEBE NE
-prolazak na popravnom : VIRUJEN U TE
-kraj školske godine : MILJAMA DALEKO




blogovi koje čitam :::

ANA I PAULA

ANA nut

ANTONIJAkiss

MATEAzujo

IVANA - PLAVAsretan

nedjelja, 02.12.2007.

MOJ NAJ-NAJBOLJI PRIJATELJI s IŽA:

U prvom postu stvarno ne znam što bi napisala pa ću zato opisati neke od svojih najboljih
Prijateljica s IŽA !!!!!

IŽ: to vam je najbolji , najlipši otok koji postoji . BEZ UVREDE , ali stvarno je!!!!!

Martina : živi u Zadru. Ona vam je stvarno zakon o njoj sve najbolje!!! Nikada nije dosadno s njom,
A i što je najvažnije kada joj kažem nešto znam da će to ostati među nama i da neće
Odma izlajati sve !!!! Ma stvarno je surer !!!! Ovo lito smo se malo puta posvađale ,ali
Jednu svađu nikada neću zaboraviti , bila je to zapravo svađa kada je jedna ženska (nije vrijedna spomena al eto)
Izmislila i rekla tek toliko da nas posvađa. Rekla ona Martini , Antoniji i Ivani da sam im ja rekla da su sve ženske rekle da je !KURVA! ( hello)
A ja ni kriva ni dužna ma uostalom ja joj to ni nisam rekla ; ali ima nekih ženskih koje to misle o njoj!!!
Ma sve u svemu ipak smo sve to izgladile , a ona se pokušala pretvarati kao da je ispala žrtva ajme MENI!!!
Ma Martina je meni stverno super i uvijek će biti!!!


Antonija: ona je Martinina sestra . Noj se stvarno može sve reći i uvijek će ti pomoći.
Uostalom njih sam i među prve upoznala. Ma o njoj stvarno sve super i ne mogu naći neku iznimku.

Ivana : živi u Splitu i stvarno je super. Ovo lito sam s njom izgladila neke stvari ! Ne znam što o njoj
Još mogu reči , a da bia joj je rođendan ovaj tjedan , a ja joj nisam čestitala i baš mi je ža ma sada kada dobim bon lipo ču joj se ja ispričati nadam se dab se nije naljutila …… Ali ženska je stvarno super!!!!!!

Ana : ajme ovo lito smo se više svađale nego družile ; to jest na poćetku lita smo super, nerazdvojne , sredina lita sve najgore
A kraj lita smo opet super !!! Ma ta sredina možda i nebi tako ispala da ona nije došla malo kasnije , a ja sam već onda nekako bila zaokupirana nekim drugim stvarima , i onda nismo baš puno pričali tj. nismo uopče pričali ,i tu vam je nastala ta neka praznina , da to tako nekeko kažem . Ima jedna pisma koja me uvijek podsjeti na nju , a zove se MALENA . Zato što mi ju je cili početal lita puštala nonstop!!!! Ma ona je meni sve u svemu O.K ma i više od toga….

Marta: s njom sam bila super ovo lito ali 1.11. smo se posvađale pa mi je sada onako. Ja i Marta smo bile jedine ženske koje obožavaju ONE TREE HILL ma i još smo . Marta mi je i u ostalom i rodica trečeg kolina ma dobra je …

Vivien: najbolje prijateljice nakon ponoći… ha-ha-ha : ma zezam se puno smo se zbližile ovo lito, ali mi smo stvarno jedine ženske koje ostanu vanka do tri ujutro . da da da ! da i s nama ostanu JUŽANI i Sendy . Cilo vrime se zezamo zajebavamo MILANA I JURČEVIĆA ha ha ha ! međusobno se gađamo maslinama ! UKRATKO : nonstop radimo DIŠPETI. I onda se umorimo u krug legnemo kad kafića “Val” i onda tonći kaže : “ zagledajte se u jednu zvijezd i sve ostalo nestane” i stvarno je istina provjerili smo više puta… Ma VIVI je stvarno zakon uvik se zajebava !!!!

Ma ima njih puno i stvarno ne mogu ih svih opisati jer bi ma trebalo 365 dana! Ma sve su mi ženske super ali ima i nekih kojih stvarno ne mogu podnjet u svojoj blizini , to je uglavnom jedna osoba, a Martina i Antonija znat če koja neću spominjati jer nije vrijedna spomena!!! Pozdrav svima s IŽA jer ne mogu sada nabrajati !!! LORELI i Anđeli B. i Anđali K. i cijelom 8.b

fino !ki$$$!kiss












| komentari (54) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.