Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Zezancija, komentiranje...

Linkovi koje trenutno posjećujem...
Hanakiss
Pikšawave
Mellywave
Monywave
Hanžawave

Nešto o meni...
Ime i prezime: Elvin Dedić
Škola: OŠ "Braća Bobetko"
Razred: 8.b
Datum rođenja: 23.10.1991.
Horoskop: Škorpion
Visina: 180 cm
Težina: 62 kg
Naj frendovi: Ćorka, Toni, Ivan, Pikša, Aco, Daki...
Naj frendice: Matea, Hana, Antonia, Barbara, Mirna, MELLY, Amra, Iva, Petra...
Slušam: Sve!

Ako vas zanima još nešto o meni slobodno pitajte...























No.5

01.06.2006., četvrtak

Frnjokalo.....

Danas se jedna od mojih frendica malo nafrnjila na mene zato što je tu na blogu nisam stavio u naj frendice!!! A to vam je "MELLY", i sad sam ju stavio i to podebljano!!!wave Neznam šta više da vam pišem... evo sad sam upravo u školi, malo sam zbrisao u informatičku učionu pa... Pozdravljam svoju naj, naj, naj frendicu u koju imam najviše povjerenja svih ovih osam godina kojih mi je uvijek bila spremna pomoć i šaljem pusicu svojoj Mateici!!! kiss

¤ 11:46 ¤ komentiraj (7) ¤ printaj ¤ # ¤

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.