Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Zezancija, komentiranje...

Linkovi koje trenutno posjećujem...
Hanakiss
Pikšawave
Mellywave
Monywave
Hanžawave

Nešto o meni...
Ime i prezime: Elvin Dedić
Škola: OŠ "Braća Bobetko"
Razred: 8.b
Datum rođenja: 23.10.1991.
Horoskop: Škorpion
Visina: 180 cm
Težina: 62 kg
Naj frendovi: Ćorka, Toni, Ivan, Pikša, Aco, Daki...
Naj frendice: Matea, Hana, Antonia, Barbara, Mirna, MELLY, Amra, Iva, Petra...
Slušam: Sve!

Ako vas zanima još nešto o meni slobodno pitajte...























No.5

30.05.2006., utorak

Evo i mog bloga...

Evo ovo je moj prvi blog i prvi post.rolleyes Pošto većina frendova u mom razredu ima blog, nagovorili su i mene pa... evo... i ja sam napravio svoj blog! Blog još nije dovršen al... komentirajte i zabavljajte se... Pozdravljam vas do idućeg puta!mah

¤ 22:06 ¤ komentiraj (2) ¤ printaj ¤ # ¤

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.